• הנחה
  • לאחרונה
מתאם OTG USB-C 3.0 תואם את מהירות ה- Realme 9 5G שלך לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש, כגון מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

מתאם OTG USB-C 3.0 תואם את מהירות ה- Realme 9 5G שלך לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש, כגון מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

 
ILS 0.67

כמות סחורה
זמין

כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך תואם לכל מכשירי USB C.0 Super Speed ​​Data העברת העברת 5 ג'יגה -ביט לשנייה, 10x מהיר יותר מ- USB 2. כוננים, קוראי כרטיסי USB, בקרי משחק או כל דבר עם יכולות OTG. העבר קבצים, סרטי HD ושירים למכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות. ⚡ utg מקצועי תואם ל- Realme 9 5 G Speed ​​ישיר על ערכת כבל בקר החיבור ומתאם הכבלים! (2 חבילה) באה אתה ישיר מהיצרן כדי שנוכל לספק לך פריט איכותי של 100% ! מה שאנחנו אוהבים בזה הוא שהוא כולל מעגלי תקע ומשחק בהתאמה אישית, חבר אותו, זה עובד! Spepperitions : ● לשחרר את כוח הטלפון שלך על ידי מתן לו גישה לאותם ציוד היקפי USB שהופכים את המחשב שלך לשימוש קל יותר! ● תואם למקלדות, עכברים, כונני פלאש, בקרי משחק, כמעט כל מכשיר USB שמוגדר ל- OTG / ON The-Go ● כבל 4 אינץ 'הוא מקורי סטנדרטי שמבטיח את התוצאות הטובות ביותר תוך הקלה על הגישה.Usb on-the-⭐ : חבר ותואם למהירות ה- Realme 9 5 G שלך עם ציוד היקפי מחשב, כגון כונן פלאש, מקלדת, רכזת, עכבר ועוד, הופך את מכשירי ה- USB-C שלך לתואמים לכונני USB ולכל התקני USB אחרים התומכים ב- USB תוך כדי תנועה. הערה : מכשיר זה אינו יכול להפעיל את הטלפון החכם או הטאבלט שלך באנדרואיד עצמו. ניילון ניילון עמיד ABS ⭐ : עשוי סגסוגות פלסטיק עמידות של ABS, הנדסה חדשנית מבטיחה עמידות ותוחלת חיים ארוכה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים