• הנחה
  • לאחרונה
עובד מתאם OTG USB-C 3.0 עבור DJI MAVIC 2 Enterprise מתקדם לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש, כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

עובד מתאם OTG USB-C 3.0 עבור DJI MAVIC 2 Enterprise מתקדם לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש, כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

 
ILS 28.80

כמות סחורה
זמין

● ספק כוח ל- USB ציוד היקפי כך שסוללת העבודות עבור הטלפון או הטאבלט החכמים של אנדרואיד לא תתנקז כל כך מהר כמו כבל OTG רגיל תואם לכל מכשירי USB C.0 זה אמין בהרבה מאחרים בטווח המחירים שלו. עיצוב נטול סבך : עיצוב נטול סבך, כבל USB 3. כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך. מה שכלול ⭐ : בתנאי שמתאם USB C OTG זה עם אחריות של 12 חודשים ושירות לקוחות 24/7, אם יש לך שאלות, אנו נפתור עבודות לבעיה שלך תוך 24 שעות. עיצוב נטול סבך : עיצוב נטול סבך, כבל USB 3. ניילון ניילון עמיד ABS ⭐ : עשוי סגסוגות פלסטיק עמידות של ABS, הנדסה חדשנית מבטיחה עמידות ותוחלת חיים ארוכה. Usb on-to⭐ : חבר ועובד עבור עבודות עבור DJI Mavic 2 Enterprise המתקדם עם ציוד היקפי מחשב, כגון כונן פלאש, מקלדת, רכזת, עכבר ועוד, הופך את עבודות עבור מכשירי ה- USB-C שלך התואמים לכונני USB וכל מכשירי USB אחרים התומכים ב- USB תוך כדי תנועה. ⚡ OTG מקצועי עובד עבור DJI MAVIC 2 Enterprise Advanced כולל USB נשי USB Type-C 2.0 Super Speed ​​Data העברת העברת 5 ג'יגה -ביט לשנייה, 10x מהיר יותר מ- USB 2. מתאים לאנדרואיד, Windows ומערכות אחרות, ללא הגבלות מערכת. העבר קבצים, סרטי HD ושירים עובדים עבור מכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות. מה שכלול ⭐ : בתנאי שמתאם USB C OTG זה עם אחריות של 12 חודשים ושירות לקוחות 24/7, אם יש לך שאלות, אנו נפתור עבודות לבעיה שלך תוך 24 שעות.0 זה אמין בהרבה מאחרים בטווח המחירים שלו. תואם לכל מכשירי USB C. ניילון ניילון עמיד ABS ⭐ : עשוי סגסוגות פלסטיק עמידות של ABS, הנדסה חדשנית מבטיחה עמידות ותוחלת חיים ארוכה. העבר קבצים, סרטי HD ושירים עובדים עבור מכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות. כוננים, כוננים קשיחים חיצוניים, קוראי כרטיסי USB, בקרי משחק או מה שלא יהיה. כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך.0 זכר OTG כבל בדרך! (סגנון שחור חדש) מגיע אתה ישיר מהיצרן כדי שנוכל לספק לך פריט איכותי של 100% ! מה שאנחנו אוהבים בזה הוא שהוא כולל מעגלי תקע ומשחק בהתאמה אישית, חבר אותו, זה עובד! ✅ ספציפי : ● לשחרר את כוחם של עבודות לטלפון שלך על ידי מתן לו גישה לאותם ציוד היקפי USB שהופכים עבודות עבור המחשב שלך לשימוש קל יותר! ● עובד עם מקלדות, עכברים, כונני פלאש, בקרי משחק, כמעט כל התקן USB שנקבע עבורו OTG / on-the-Go ● כבל 4 אינץ 'הוא סטנדרטי מקורי שמבטיח את התוצאות הטובות ביותר תוך הקלה על הגישה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים