• הנחה
  • לאחרונה
מתאם OTG USB-C 3.0 תואם ל- LG 17Z90P-K.AAC8U1 שלך לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

מתאם OTG USB-C 3.0 תואם ל- LG 17Z90P-K.AAC8U1 שלך לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

 
ILS 84.10

כמות סחורה
זמין

0 זה אמין בהרבה מאחרים בטווח המחירים שלו כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך.0 Super Speed ​​Transfer⭐ : USB 3. כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך. ● שקול להשיג אחד לבית, למשרד ולנסיעות כך שתמיד תהיה קרובה לטעינה מהירה.AAC8 U1 שלך עם ציוד היקפי מחשב, כגון כונן פלאש, מקלדת, רכזת, עכבר ועוד, הופך את מכשירי ה- USB-C שלך לתואם לכונני USB וכל אחד אחר מכשירי USB התומכים ב- USB תוך כדי תנועה. תואם לכל מכשירי USB C. העבר קבצים, סרטי HD ושירים למכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות. מה שנכלל ⭐ : בתנאי שמתאם USB C OTG זה עם אחריות של 12 חודשים ושירות לקוחות 24/7, אם יש לך שאלות, אנו נפתור תואם לבעיה שלך תוך 24 שעות.AAC8 U1 שלך עם ציוד היקפי מחשב, כגון כונן פלאש, מקלדת, רכזת, עכבר ועוד, הופך את מכשירי ה- USB-C שלך לתואם לכונני USB וכל אחד אחר מכשירי USB התומכים ב- USB תוך כדי תנועה. עיצוב נטול סבך : עיצוב נטול סבך, כבל USB 3. העבר קבצים, סרטי HD ושירים למכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות. ⚡ OTG מקצועי תואם ל- LG 17 Z90 P-K. ● לספק כוח לציוד היקפי USB כך שה- הסוללה של הטלפון או הטאבלט החכמים של אנדרואיד שלך לא תתנקז כל כך מהר כמו כבל OTG רגיל של אחרים.Usb on-the-⭐ : חבר ותואם ל- LG 17 Z90p-K.0 Super Speed ​​Transfer⭐ : USB 3. מה שנכלל ⭐ : בתנאי שמתאם USB C OTG זה עם אחריות של 12 חודשים ושירות לקוחות 24/7, אם יש לך שאלות, אנו נפתור תואם לבעיה שלך תוך 24 שעות. ניילון ניילון עמיד ABS ⭐ : עשוי סגסוגות פלסטיק עמידות של ABS, הנדסה חדשנית מבטיחה עמידות ותוחלת חיים ארוכה. תואם לכל מכשירי USB C. עיצוב נטול סבך : עיצוב נטול סבך, כבל USB 3.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים