• הנחה
  • לאחרונה
מצלמת אבטחה אלחוטית של Ashata, מצלמת מיני אלחוטית, HD 1080p גילוי תנועה ראיית לילה WiFi מצלמת אבטחה עם בסיס מסתובב מגנטי למצלמה מקורה משרד מקורה.

מצלמת אבטחה אלחוטית של Ashata, מצלמת מיני אלחוטית, HD 1080p גילוי תנועה ראיית לילה WiFi מצלמת אבטחה עם בסיס מסתובב מגנטי למצלמה מקורה משרד מקורה.

 
ILS 16.98

כמות סחורה
זמין

4 גרם Wi Fi) ותומך בכרטיס אחסון עד 128 ג'יגה -בייט (לא כלול) [מיושמת באופן נרחב] מצלמת ה- Wi Fi Mini עם מגנט מובנה כוללת גודל קומפקטי ועיצוב עדשות בולט להתקנה קלה, ומאפשרת לך להקליט בקלות ודיסקרטיות כל צילום בבית, במשרד או במכונית שלך. מצלמת ה- Wi Fi המיני עם מגנט מובנה כוללת גודל קומפקטי ועיצוב עדשות בולטות להתקנה קלה, ומאפשרת לך להקליט בקלות ודיסקרטיות כל צילום בבית, במשרד או במכונית שלך. [ביצועים גבוהים] מצלמת מיני אלחוטית תומכת בניטור מרחוק של אפליקציות (דורש 2. נבנה בסוללה נטענת 300m Ah לחיי סוללה ארוכים. נבנה בסוללה נטענת 300m Ah לחיי סוללה ארוכים. מצלמת Wi Fi משתמשת בחיישן תמונה מתקדם של 2. [מיושמת באופן נרחב] מצלמת ה- Wi Fi Mini עם מגנט מובנה כוללת גודל קומפקטי ועיצוב עדשות בולט להתקנה קלה, ומאפשרת לך להקליט בקלות ודיסקרטיות כל צילום בבית, במשרד או במכונית שלך.0 MP כדי להקליט וידאו Live Live 1920 x 1080p HD ב 25 fps, תוך הקלטת פרטים בבירור עם רבייה צבעונית מדויקת, ומעניקה לך סצנת זווית רחבה של 150 מעלות. תמיכה באנדרואיד ובמערכות i OS.0 MP כדי להקליט 1920 x 1080p HD Live Video במהירות 25fps, תוך הקלטת פרטים בבירור עם רבייה צבעונית מדויקת, מה שמאפשר לך סצנת זווית רחבה של 150 מעלות. תמיכה באנדרואיד ובמערכות i OS. [IR Night Vision] MINI מצלמת אבטחה עם אור IR מובנה, תצוגה ברורה בתנאי אור נמוכים (ללא זוהר), אידיאלי למצלמות אבטחה ביתיות או מצלמות עוזרות בית ומטפלות. [IR Night Vision] MINI מצלמת אבטחה עם אור IR מובנה, תצוגה ברורה בתנאי אור נמוכים (ללא זוהר), אידיאלי למצלמות אבטחה ביתיות או מצלמות עוזרות בית ומטפלות.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים