• הנחה
  • לאחרונה
2.4GH מצלמה מוסתרת WiFi Wireless Wireless Small Camera Full HD 1080P ראיית לילה ראיית תנועה ניטור אבטחה ניטור מצלמה מוסתרת. הקלטת כרטיס SD, מתאימה לבית פנים וחוץ.

2.4GH מצלמה מוסתרת WiFi Wireless Wireless Small Camera Full HD 1080P ראיית לילה ראיית תנועה ניטור אבטחה ניטור מצלמה מוסתרת. הקלטת כרטיס SD, מתאימה לבית פנים וחוץ.

 
ILS 13.50

כמות סחורה
זמין

תכונות ייחודיות : מכשיר קטן, ביצועים ייחודיים של מצלמת אבטחה מיני זו, עדשת זווית רחבה, וידאו 1080p, ראיית לילה, שלט רחוק, רשומה/תמונת מצב/הפעלה, הקלטת כרטיסי SD (לא כלולה, רק 2frame קצב : 30fps.4 גרם : אתה יכול להזרים את כל הסרטונים שלך בשידור חי ב -30 פריימים בשנייה דרך האפליקציה (i OS ו- Android זמין) מצלמה ולפקוח עין על הבית, המשרד או המשפחה כעוזרת בית כשאתה עוזב את הבית, 24 שעות / 7 ימים. טווח הקלטה : 5 M.עיצוב ייחודי : סוללה מובנית בקוטר 250m Ah בעובי 4. צריכת כוח : 240m A/3. תכונות ייחודיות : מכשיר קטן, ביצועים ייחודיים של מצלמת אבטחה מיני זו, עדשת זווית רחבה, וידאו 1080p, ראיית לילה, שלט רחוק, רשומה/תמונת מצב/הפעלה, הקלטת כרטיסי SD (לא כלולה, רק 2. משקל גרוס : 105 גרם/0. בחר את הפיקסל המתאים שתוכל להפחית ביעילות את צריכת הזיכרון. הפעילויות החשודות ביותר מתרחשות בלילה, ומצלמת המיני הזו מושלמת כמצלמת אבטחה ביתית או מצלמת עוזרת בית/בייביסיטר להקלטת תמונות וסרטונים בתמונת מצב מבלי למשוך תשומת לב. מצלמת Wi Fi של 2. בחר את הפיקסל המתאים שתוכל להפחית ביעילות את צריכת הזיכרון. ברגע שמצלמת האבטחה מחוברת ל- Wi Fi הבית של 2. זמן הקלטה רציף : יותר מאשר שעה.4 ג'יגה הרץ, לא יכולה לחבר 5 GHz). Mini Wifi Wifi מצלמת Wi Fi יש אפליקציות טלפוניות של i OS ואנדרואיד.4 גרם, תוכלו לצפות בזרם החי בטלפון שלכם. מצלמת Wi Fi : ראיית הלילה של IR נראית בבירור בלילה. עיצוב ייחודי : סוללה מובנית בקוטר 250m Ah בעובי 4. מצלמות מוצר כוללות : 1 x מצלמה 1 x כבל USB 1 x הוראות 1 סוגר סוגי כבל נתונים.4 ס"מ גודל קטן במיוחד, מרחק יעיל 5 מטר, קל לנשיאה.video פורמט : AFS.4 ג'יגה הרץ, לא יכולה לחבר 5 GHz). תנועה מרחק זיהוי : 6 מטר קו ישר.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים