• הנחה
  • לאחרונה
מסכת כרית כרית סיליקון Niuvr פנים תואמת ל- Oculus Quest 2 VR, איטום כרית פנים לדליפת אור תואמת לאביזרי אוזניות מטא, כרית פנים נגד דליפות רחיצה.

מסכת כרית כרית סיליקון Niuvr פנים תואמת ל- Oculus Quest 2 VR, איטום כרית פנים לדליפת אור תואמת לאביזרי אוזניות מטא, כרית פנים נגד דליפות רחיצה.

 
ILS 11.99

כמות סחורה
זמין

אביזר הכרח עבור Oculus Quest 2 : כיסוי הפנים של VR מעוצב בפטנט, הוא חותם טוב יותר ומתאים בצורה מושלמת, עוזר בשיפור האביזרים של דליפת האור סביב אזור האף כך שהמשחקים הם יותר טבולים קל לפתוח ולהשתמש בו. אחריות ללא דאגה : אפשרויות צבע מרובות יהפכו את Oculus Quest 2 לשונה, שיכולה גם להיות מתנה נחמדה לחברים שלך, להזמין עכשיו ותקבל אחריות מוצר של 18 חודשים ושירות לקוחות ידידותי 24x7 שעות!. נוחות משופרת : בהשוואה לקצף המחוספס המקורי של Oculus Quest 2, כיסוי הפנים הסיליקון שלנו נוח יותר, אתה יכול לשחק יותר זמן והפנים שלך לא ירגישו את הבלאי של מערכת המשחקים. צבעים לאופציה : שחור, כחול, אדום, אפור. חומר באיכות גבוהה : כיסוי הפנים של Oculus Quest 2 עשוי מסיליקון בדרגה גבוהה, מאוד סביבתית וידידותית לעור, מפחית את התגובה האלרגית, מרגיש משיי קריר חלק על הפנים שלך, והוא מחזיק את הצורה היטב, אם כי לאחר מקופל בחוזקה פנימה חבילה קטנה, היא קופצת ממש לכושר. נוחות משופרת : בהשוואה לקצף המחוספס המקורי של Oculus Quest 2, כיסוי הפנים הסיליקון שלנו נוח יותר, אתה יכול לשחק יותר זמן והפנים שלך לא ירגישו את הבלאי של מערכת המשחקים. קל לצרף ולנקות : כיסוי הפנים של Oculus Quest 2 עובר על מסיכת פנים מקורית, קל מאוד לשים ולהסיר לניקוי, הוא לא סופג לחות ואיפור, עוזר לאנשים מרובים לשחק אימונים ולדורש פיזית בלי לדאוג לא זיעה ספוג פנים ספוג. קל לצרף ולנקות : כיסוי הפנים של Oculus Quest 2 עובר על מסיכת פנים מקורית, קל מאוד לשים ולהסיר לניקוי, הוא לא סופג לחות ואיפור, עוזר לאנשים מרובים לשחק אימונים ולדורש פיזית בלי לדאוג לא זיעה ספוג פנים ספוג. אחריות ללא דאגה : אפשרויות צבע מרובות יהפכו את Oculus Quest 2 לשונה, שיכולה גם להיות מתנה נחמדה לחברים שלך, להזמין עכשיו ותקבל אחריות מוצר של 18 חודשים ושירות לקוחות ידידותי 24x7 שעות!.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים