• הנחה
  • לאחרונה
משקפי VR משקפיים VR רכים ונוחים חדשים אוזניות מציאות וירטואלית אוזניות VR משקפיים משקפיים HD עדשה לסרטים 3D VR משחקי וידאו לאייפון 12/11/x/8/7/6 לסמסונג S10/S9/Note10/9 טלפונים אנדרואיד, 4.

משקפי VR משקפיים VR רכים ונוחים חדשים אוזניות מציאות וירטואלית אוזניות VR משקפיים משקפיים HD עדשה לסרטים 3D VR משחקי וידאו לאייפון 12/11/x/8/7/6 לסמסונג S10/S9/Note10/9 טלפונים אנדרואיד, 4.

 
ILS 61.70

כמות סחורה
זמין

אחרי שהתחלת משחק עם משקפי VR וצפייה בסרט VR, אתה אף פעם לא רוצה להוריד אותו שוב פשוט הכניסו את הטלפון עם אפליקציית המציאות המדומה לתיבת הקסמים הזו, ממש כמו לצפות במסך 320 אינץ 'במרחק של 5 מטרים משם. ✔ זמן שמח - ליהנות בקלות עם סרטי תלת מימד וסצינות משחק וירטואליות. זוהי מתנת חג אידיאלית לילדים ולמבוגרים-יום-יום, ליל כל הקדושים, חג הפסחא, חג המולד. גם תואם ל- Samsung Android Galaxy S20, J3, S7 Edge, S6, S6 Edge, Note5, A8+, הערה 3, הערה 4, הערה 5, הערה 7, הערה 8, הערה 9, S5 S6, S7, S8, S8 Plus, S9, S9 Plus, S10, S10 Plus, One Plus, Box VR ו- Huawei P30, One Plus 7 Pro ועוד. פשוט הכניסו את הטלפון עם אפליקציית המציאות המדומה לתיבת הקסמים הזו, ממש כמו לצפות במסך 320 אינץ 'במרחק של 5 מטרים משם. בעזרת מכשיר זה תוכלו לחוות את העולם המלהיב, המעניין והמרגש של VR כמו סרטי תלת מימד, צניחה חופשית, עולם מתחת למים, נוף טבעי פנורמי, סצינות משחק וירטואליות וכו '. ✔ טכנולוגיית המשחקים של VR - כאשר העיניים שלך מיושרות נכון עם מסגרת המסך, השימוש באוזניות מציאות מדומה למשחקים וצפייה בסרטים הוא הטוב ביותר. ✔ מתנה אידיאלית - אוזניות VR הן מתנות נהדרות למבוגרים וילדים. ✔ תאימות - אוזניות VR תומכות בסמארטפונים עם מסכים בגודל 4. פשוט הכניסו את הטלפון עם אפליקציית המציאות המדומה לתיבת הקסמים הזו, ממש כמו לצפות במסך 320 אינץ 'במרחק של 5 מטרים משם. הזמינו את המשפחה והחברים שלכם להיכנס לעולם ה- VR המלהיב ולשתף אהבה באמצעות אוזניות VR. אימץ העברת אור עדשה של 94%, והשתמשו בעדשת ציפוי אור אנטי-השתקפות אנטי-כחולה כדי למנוע עייפות עיניים בעת השימוש באוזניות. מערכת הגנת הראייה ורפידות האף הרכות מפחיתות לחץ ומספקות חווית לבידה נוחה. ✔ מתנה אידיאלית - אוזניות VR הן מתנות נהדרות למבוגרים וילדים.8 אינץ תואם תלת ממדי של 100% , ומאפשר לך לצפות בסרטי התלת מימד האהובים עליך.✔ נוח - מסכת אוזניות VR עשויה מבד נשימה סופר רך ומספקת סרט מתכוונן לחלוטין שניתן להשתמש בו בנוחות במהלך לבישת. ומספק סרט מתכוונן לחלוטין שניתן להשתמש בו בנוחות במהלך לבישת. אימץ העברת אור עדשה של 94%, והשתמשו בעדשת ציפוי אור אנטי-השתקפות אנטי-כחולה כדי למנוע עייפות עיניים בעת השימוש באוזניות.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים