• הנחה
  • לאחרונה
חכה טיולים ניידת ניידת - חתיכה אחת/2 חתיכה/3 חתיכות עמוד דיג עם תיק, חכה טלסקופית אולטרה -אור/חכה תאומה ספינינג ויציקה מוט/מוט פיתיון לדיג פורל קרפי.

חכה טיולים ניידת ניידת - חתיכה אחת/2 חתיכה/3 חתיכות עמוד דיג עם תיק, חכה טלסקופית אולטרה -אור/חכה תאומה ספינינג ויציקה מוט/מוט פיתיון לדיג פורל קרפי.

 
ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

לעולם אל תדביק את המוט שלך כשאתה נלחם או נחת דג עמוד הדייג קל משקל ורגיש כדי לספק לך תחושה נוחה, ויכול לשמש למינים של מים מתוקים כמו פורל, קרפי, בס, וואלי, וגם כחכות דיג של מי מלח. אל תעלה על דירוג הקו המומלץ עבור המוט שלך. תכונה חכה טלסקופית חכה : ספינינג-7'-מוט-מוט אורך : 2. 【כוח סופר חלק】 מוט הספינינג מאמצת מדריך קרמיקה עמיד בלאי, המרווח המושלם גורם לקו לזרום במהירות, לפיזור החום ולחיכוך קטן, ומאפשר לך להטיל את הקו בצורה חלקה. (אך לא כולל נזק מעשה ידי אדם במהלך השימוש). 【כוח סופר חלק】 מוט הספינינג מאמצת מדריך קרמיקה עמיד בלאי, המרווח המושלם גורם לקו לזרום במהירות, לפיזור החום ולחיכוך קטן, ומאפשר לך להטיל את הקו בצורה חלקה. 【נייד יותר】 חכה הטלסקופית היא קצרה ונייד ומתאימה בקלות לשקיות וגזעים, מה שהופך את זה לנוח יותר עבורך ליהנות לדוג בנסיעות ובחופשות שלך.4 מ '/8ft אורך קרוב : 0. אנא השתמש ברשת כדי לנחות דגים גדולים במקום לקטוף את הדגים על ידי מוט. טיפים אם הפיתוי שלך מתנופף, כוון את קצה המוט בפיתוי ושוך ישר לאחור. 【נייד יותר】 חכה הטלסקופית היא קצרה ונייד ומתאימה בקלות לשקיות וגזעים, מה שהופך את זה לנוח יותר עבורך ליהנות לדוג בנסיעות ובחופשות שלך. תיהנו מהכיף של דיג בכל עת ובכל מקום.06oz משקל מוט : 4.54oz מדריך : 7+1 קטע : 7 אורך מוט טלסקופי חכה : יציקה-7'-מוט-מוט אורך : 2. אנא שטפו היטב את המוט שלכם במים מתוקים לאחר השימוש בו במי מלח, במיוחד שימו לב למסגרות המדריך ושאר מתכת.73oz מדריך : 6+1 קטע : 1 : 6 חכה דיג טלסקופית : ספינינג -9'-מוט-מוט אורך : 2. מושב הסליל בעל חוזק גבוה הוא יציב ועמיד, ומכסה הסליל המתוקן בורג נועל את סליל הדייג שלך מבלי ליפול.9ft מוט פעולה : פיתוי מהיר משקל : 0. 【ערבות ללא דאגה】 כדי להבטיח את היתרון הטוב ביותר שלך, אנו מציעים ערבות איכותית עם אחריות לשנה.87ft פעולה פעולה : משקל פיתוי מהיר : 0.23oz משקל מוט : 5.【רגיש ועמיד】 חור הדייג הטלסקופי מעוצב עם סיבי פחמן בעלי חוזק גבוה 24 T כדי להבטיח את חוזקם ועמידותו הכללית של ריק המוט.23oz משקל מוט : 5.1 מ '/7ft אורך קרוב : 0.52oz מדריך : 6+1 קטע : 6 חכות דיג טלסקופיות : ספינינג-8'-מוט-מוט אורך : 2. לעולם אל תשתמש בחור סיבי פחמן בסערה חשמלית, זהו מוליך החשמל. 【נוח ומוצב】 חכה הנסיעות מאמצת ידית אחיזה מפוצלת ואיכותית של EVA-נוחה ליד, לא החלקה ועמידה, כך שתוכלו להחזיק אותה במשך זמן רב ללא עייפות ולספק נוחות ליום. (אך לא כולל נזק מעשה ידי אדם במהלך השימוש). 【רגיש ועמיד】 חור הדייג הטלסקופי מעוצב עם סיבי פחמן בעלי חוזק גבוה 24 T כדי להבטיח את חוזקם ועמידותו הכללית של ריק המוט.06oz משקל מוט : 4. עמוד הדייג קל משקל ורגיש כדי לספק לך תחושה נוחה, ויכול לשמש למינים של מים מתוקים כמו פורל, קרפי, בס, וואלי, וגם כחכות דיג של מי מלח.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים