• הנחה
  • לאחרונה
כיסוי מוט בד הכותנה המופלא, מגן מוט שרוול חכה מגן על שקית מוט דיג לרוב חור הדייג בשוק מתנה לחבר האב ומשפחה שחור - 49.2 x 2.4 אינץ ')

כיסוי מוט בד הכותנה המופלא, מגן מוט שרוול חכה מגן על שקית מוט דיג לרוב חור הדייג בשוק מתנה לחבר האב ומשפחה שחור - 49.2 x 2.4 אינץ ')

 
ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

4 אינץ ', הוא לא קל ללבוש, כך שתוכלו לשאת אותו בקלות, לתפוס חלל קטן, לחסוך יותר מקום, תוכלו בקלות לשמור על חכה ביחד מבלי לדאוג לחכות או לסבכים 【עיצוב ייחודי】 יש חבל בחלקו העליון של כיסוי מוט הכותנה, שניתן להדק לאחר הכנסת חכה, כך שניתן יהיה לארגן את חור הדייג על הסירה. מפרט : שם מוצר : שרוול חור דיג חומר : צבע כותנה : אדום, שחור, סגול, חאקי (אופציונלי) גודל : בערך. Application יישום רחב】 מערכות חכות דיג מתאימות לרוב חוטי הדייג בשוק, כמו חכות זבובים, סיבוב חכות, זריקת חכות, חוטי דיג בים וכלי דיג משותפים אחרים. 【בד איכותי】 כיסוי חכה עשוי מבד כותנה באיכות גבוהה, שהוא רך ונוח, רך מאוד למגע, ואור במשקל. תודה על ההבנה שלך. יש לנו צבעים שונים עבורכם בוחרים, זה מתאים לרוב חור הדייג בשוק. Application יישום רחב】 מערכות חכות דיג מתאימות לרוב חוטי הדייג בשוק, כמו חכות זבובים, סיבוב חכות, זריקת חכות, חוטי דיג בים וכלי דיג משותפים אחרים. מעוצב עם חבל בחלקו העליון כדי לקשור אותו לאחר הכנת המוט. איתם תוכלו ליהנות מחיי הדייג שלכם בשמחה. 【נוח לשאת】 כיסוי חור הדייג מאמץ עיצוב קל וקומפקטי, הגודל הוא בערך 125 X6 ס"מ / 49. זה יכול לספק מכשיר הגנה ומנחה טוב יותר לקצה חכה שלך, ויש לו חיי שירות ארוכים. כשאתה לא משתמש בו, זה יכול לעזור לך באופן מושלם להגן על חור הדייג שלך במהלך הדיג. זה פשוט ומעשי, ניתן לשטוף אותו, ניתן לעשות בו שימוש חוזר ולקל להשתמש בו. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. 【קל לשימוש】 כיסוי מוט הכותנה שלנו מאמץ עיצוב חדשני ומצויד בשתי רצועות כתפיים מתכווננות כדי להבטיח שהוא מתאים לחכות שלך. 【נוח לשאת】 כיסוי חור הדייג מאמץ עיצוב קל וקומפקטי, הגודל הוא בערך 125 X6 ס"מ / 49. זה פשוט ומעשי, ניתן לשטוף אותו, ניתן לעשות בו שימוש חוזר ולקל להשתמש בו. 【בד איכותי】 כיסוי חכה עשוי מבד כותנה באיכות גבוהה, שהוא רך ונוח, רך מאוד למגע, ואור במשקל.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים