• הנחה
  • לאחרונה
סינלון קשרי רוכסן מתכת כבדים עמידים בפני אולטרה סגול קשרי רוכסן נירוסטה, 11.8 אינץ '50 חתיכות, קשרי רוכסן מתכת עם נעילה עצמית, מתאימים לתיקון גדרות, צינורות וכו'. בחוץ.

סינלון קשרי רוכסן מתכת כבדים עמידים בפני אולטרה סגול קשרי רוכסן נירוסטה, 11.8 אינץ '50 חתיכות, קשרי רוכסן מתכת עם נעילה עצמית, מתאימים לתיקון גדרות, צינורות וכו'. בחוץ.

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

רק צריך זוג מחודד צבת כדי לסובב ולהדק, עודף נירוסטה עניבת מנותק עם מתכת עניבת מספריים ניתן להשתמש בו גם להחלפת קשרי פלסטיק וקשרי אלומיניום. קשרי רוכסן מנירוסטה עשויים מפלדת אל חלד 304 איכותית, כך שניתן ליישם אותה היטב על סביבות חיצוניות ורטובות. ?100% אחריות* : אנו מספקים אחריות לכל החיים עבור קשרי רוכסן מתכת באיכות גבוהה כדי להבטיח את שביעות הרצון שלך. גדרות התיל שלך, גדרות חוליות שרשרת, גדרות כלבים, לולים, תיקוני צינורות פליטה, כבלים, צינורות וכו'. עם מספריים עניבה, קשרי רוכסן מנירוסטה ויעזור לך להשלים פרויקטים (כגון תיקון ותיקון גדרות תיל, לולים, גדרות כלבים, גנים, חוות, כבלים, צינורות, גדרות פרטיות, תיקונים לרכב ומכני, כמו גם עבודות בנייה וירידות קשירה תעשייתיות) במהירות ובעלות חסכונית. ?ביצועים חזקים : עם מהדק עבה יותר, לקשרי הרוכסן המתכתיים המשודרגים חוזק מתיחה מרבי של 198 פאונד(90 ק ג), והוא יכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות של -170 ד~+1000 ד.6 אינץ חוסך עבודה מיוחד מספריים לחיתוך נירוסטה קשרי רוכסן. עשוי מפלדת פחמן גבוהה , פלייר החיתוך האלכסוני בגודל 7 אינץ ' יכול בקלות לנתק את קשרי הרוכסן המתכתיים הנוספים. נירוסטה עניבת רוכסן ערכת כולל 50 חתיכות של 11. ?*מגוון רחב של יישומים* : קשרי רוכסן מתכת מושלמים לתיקון גידור תיל, גדר חוליות שרשרת, גדר מסך להגנה על פרטיות ועמוד גדר, לבניית לולים וכלובי חיות מחמד, לקשירת כבלים וצינורות ולשינוי צינור פליטה לרכב וכו'.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים