• הנחה
  • לאחרונה
קשרי רוכסן יוגטניים עם חור בורג 150 יח ', רצועות כבל חשמל של 68 קילוגרמים, רצועות כבלים חשמליות, עניבות רוכסן ניילון כבד רב -תכליתיות.

קשרי רוכסן יוגטניים עם חור בורג 150 יח ', רצועות כבל חשמל של 68 קילוגרמים, רצועות כבלים חשמליות, עניבות רוכסן ניילון כבד רב -תכליתיות.

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

אורך מידע על המוצר : 6 אינץ '(150 מ"מ) קוטר חור בורג : φ0 【יציב יותר】 עניבת הרוכסן יכולה לצרף כבלים בצורה מאובטחת ובאופן הדוק כעיצוב הנעילה העצמית שלו. 【יישום רחב】 תקעי העניבה עם חור הברגים יכולים לאבטח את מרבית הכבלים והפריטים, כגון חוטי הרחבה עבים או דקים, כבלי אתרנט, ענפי צמח, גדרות, חבילות וכו'. עם חור הבורג, הוא יכול לתלות כבלים וחוטים באמצעות ברגים וציפורניים יחד עם עניבת הרוכסן לקבלת אבטחה וגמישות נוספת. 【יכולת עומס חזקה】 קשרי רוכסן שחורים 6 אינץ 'יכול לטעון עד 48 קילוגרם חוזק מתיחה. 【איכות גבוהה】 הרכוב הכבלים מיוצר מכוח תעשייתי ניילון 6/6, שהוא UL 94 V-2, UV בידוד עמיד, טוב ולא קל להזדקנות. קשרי הרוכסן עמידים, מבודדים ועמידים למזג האוויר שניתן להשתמש בהם בסביבה של -10 ℃ עד 85 ℃ (14 ° F - 176 ° F).8 מ"מ) חומר : ניילון 6/6 יכולת עומס : חבילה של 48 קילוגרמים כללה : 150 יחסי גזר מיקוד עם חור בורג. 【יישום רחב】 תקעי העניבה של מיקוד עם חור הברגים יכולים לאבטח את מרבית הכבלים והפריטים, כגון חוטי הרחבה עבים או דקים, כבלי אתרנט, ענפי צמח, גדרות, חבילות וכו '.【כמות בתפזורת】 תקבלו 150 יח 'באורך 6 אינץ', 0. קשרי הרוכסן עמידים, מבודדים ועמידים בפני מזג אוויר שניתן להשתמש בהם בסביבה של -10 ℃ עד 85 ℃ (14 ° F - 176 ° F).


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים