• הנחה
  • לאחרונה
מצלמת חור עיניים של דלת vbestlife, מצלמת אבטחה ביתית 1080p עם זווית רחבה, 2 מיליון פיקסלים מצלמת הצעה של USB ללא כונן לבית.

מצלמת חור עיניים של דלת vbestlife, מצלמת אבטחה ביתית 1080p עם זווית רחבה, 2 מיליון פיקסלים מצלמת הצעה של USB ללא כונן לבית.

 
ILS 40.49

כמות סחורה
זמין

0, תואמת ל- USB1 קל לשימוש : מצלמת העיניים של החתול היא תקע ומשחק, נוח ומהיר, והתאורה המינימלית היא 0. החלים על : זיהוי פנים, מכונת פרסום, מכונה של כל אחד, מכונת סיפורי כספומט, מכונת שיחות תורים, תותח מי אש, ניטור אבטחה, ועידת וידאו וציוד תעשייתי שונה. קל לשימוש : מצלמת העיניים של החתול היא תקע ומשחק, נוח ומהיר, והתאורה המינימלית היא 0.1 ויש לה תוכנית UVC. מצלמות חור Peep Peep לאבטחת דלתות. מצלמה רב -פונקציונלית : המצלמה החינמית של כונן ה- USB תומכת ב- USB2. מצלמת HD : המצלמה החופשית של כונן ה- USB היא HD רחב זווית, 2 מיליון פיקסלים, 1080p, ויחס האות לרעש הוא> 52d B. תאימות חזקה, התואמת למערכות הפעלה מרובות!.0, תואמת ל- USB1. חומר באיכות גבוהה : מצלמת עיניים החתול עשויה מחומר PVC באיכות גבוהה, שהוא יציב ועמיד בכדי להבטיח שימוש ארוך טווח.1 ויש לה תוכנית UVC.אורך מתכוונן להתקנה ושימוש קלים. מצלמת הצעה לדלת דירה. מצלמת HD : המצלמה החופשית של כונן ה- USB היא HD רחב זווית, 2 מיליון פיקסלים, 1080p, ויחס האות לרעש הוא> 52d B. חומר באיכות גבוהה : מצלמת עיניים החתול עשויה מחומר PVC באיכות גבוהה, שהוא יציב ועמיד בכדי להבטיח שימוש ארוך טווח. היקף היישום : למצלמה מגוון רחב של יישומים והיא רכיב טוב לצילומי וידיאו.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים