• הנחה
  • לאחרונה
Zerodeko 1 pc שקית נייר ניידת בד קנבס מגבונים מגבונים מתקן שקית שקית זבל קיר תלייה שקית רקמות רכב מכונית מחזיק רקמות מושב אחורי.

Zerodeko 1 pc שקית נייר ניידת בד קנבס מגבונים מגבונים מתקן שקית שקית זבל קיר תלייה שקית רקמות רכב מכונית מחזיק רקמות מושב אחורי.

 
ILS 3.33

כמות סחורה
זמין

תיק קנבס מתאים למקומות ביתיים, משרדיים, ומקומות אחרים - אתה יכול למקם רקמות פנים, קל להוציא ולהביא יותר נוחות לתיק רקמות מכונית חייך. מחזיק רקמות זה יכול להיות לאחסן ולארגן את מפית הפנים שלך. מגש רקמות מפית : מושלם לתליית רקמת הפנים שלך בסלון, חדר אמבטיה, חדר שינה, מטבח, חדר ילדים, משרד, מכונית וכו ' ו אחסון תיקים לרכב : אתה יכול למושב האחורי של המכונית לגישה נוחה לרקמת הפנים שלך. - יש לו כפתור למניעת נפילה של רקמות ולהחליף בקלות את מארגן הרכב החדש של רקמות חדשות.חזית מארגן מכוניות : קלה לתפעול, הביאו נוחות רבה לחייכם. - מתנה מושלמת של חנוכת בית או מתנה לחג המולד לתיק ניירות המפיות של משפחתך וחבריך.95in שקית רקמות תלויה. - חומר : תיק מפיות פשוט. מארגן מידע על מידע זה הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר עבורך. חזית מארגן מכוניות : קלה לתפעול, הביאו נוחות רבה לחייכם. תיק אחסון זה פריט זה הוא תיק מפית רב-פונקציונלי, אימוץ חומר בד פרמיום ועמידה. מחזיק רקמות מושב אחורי : הוא מגיע עם חבל עניבה, כך שתוכלו אותו על מושב מכונית או קיר של ידית טיולון לתינוק, במטבח, בשירותים או בסלון לשימוש מהיר. רשימת חבילות 1 x מאפייני שקית רקמות לרכב - גודל : בערך. מגש רקמות מפית : מושלם לתליית רקמת הפנים שלך בסלון, חדר אמבטיה, חדר שינה, מטבח, חדר ילדים, משרד, מכונית וכו ' ו אחסון תיקים לרכב : אתה יכול למושב האחורי של המכונית לגישה נוחה לרקמת הפנים שלך.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים