• הנחה
  • לאחרונה
קופסת רקמות מפית מחזיקת נייר מגירת נייר קופסת אחסון, שולחן תה, סלון יצירתי, תיבת אחסון שלט רחוק שולחן עבודה רב-פונקציונלי, רקמת קופסת מגבת גבוהה של נייר אור.

קופסת רקמות מפית מחזיקת נייר מגירת נייר קופסת אחסון, שולחן תה, סלון יצירתי, תיבת אחסון שלט רחוק שולחן עבודה רב-פונקציונלי, רקמת קופסת מגבת גבוהה של נייר אור.

 
ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

יש לו עיצוב אחסון שכבה כפולה החריץ הקטן בחלקו העליון נועד להחזיק את הטלפון הנייד, אותו ניתן למקם אנכית או אופקית, כך שתוכלו להאזין למוזיקה ולראות מחזות טלוויזיה בשעות הפנאי, וליהנות מתה אחר הצהריים ולזמן איטי בצפייה בטלוויזיה משחקת בשקט. מתנה מחממת לב מראה לך אכפת : מתנה מתוקה לכל מי שמרגיש תחת מזג האוויר, או לתת מכל סיבה שהיא למשפחה, חברים או עמיתים לעבודה. הגודל נמדד ידנית. זה מתאים לכל חלל. בקומה העליונה ניתן להציב חפצים קטנים כמו טלפונים ניידים ואוזניות, ואילו על המדף האחורי ניתן להציב חפצים גדולים כמו שלט רחוק וציוד בתי ספר.7 "סגנון : פשוטים, קלילים ומפוארים : סטורגטיקים בשכבה כפולה : 1. זוהי תיבת אחסון רקמות שולחנית עם ערך נקוב גבוה מאוד. החלק התחתון של ארבע מטרים של תושבת תיבת מגבות הנייר מצויד בכריות גומי נגד החלקה כדי להפוך אותו ליציב ולא קל לצנוח, והמשטח המכוסה קל לנגב. הוא למסכים שונים, עלולים להתרחש הבדל צבע קל. ניתן להכניס אותו לחדר האמבטיה, בסלון, בחדר השינה או לעיצוב קישוט מטבח, אשר ישלים באופן מושלם את קישוט הבית הקיים שלך.זוהי תיבת אחסון רקמות שולחנית עם ערך נקוב גבוה מאוד. הוא מוצק, עבה ונשמט אנטי, עשוי מחומר ABS, ללא ריח, נוח לניקוי, פינות מלוטשות ובטוחות יותר לשימוש. הנתונים לעיל מיועדים להתייחסות בלבד. הוא מוצק, עבה ונשמט אנטי, עשוי מחומר ABS, ללא ריח, נוח לניקוי, פינות מלוטשות ובטוחות יותר לשימוש.7 אינץ ', המתאים לכל מגבות נייר בגודל סטנדרטי ומוצרי יופי כמו מגירת נייר, נייר מוצק וכו'. החלק התחתון של ארבע מטרים של תושבת תיבת מגבות הנייר מצויד בכריות גומי נגד החלקה כדי להפוך אותו ליציב ולא קל לצנוח, והמשטח המכוסה קל לנגב. זה מתאים לכל חלל. גודל המוצר סומן בפירוט בתמונה, בבקשה בדוק לפני הרכישה. בקומה העליונה ניתן להציב חפצים קטנים כמו טלפונים ניידים ואוזניות, ואילו על המדף האחורי ניתן להציב חפצים גדולים כמו שלט רחוק וציוד בתי ספר. בפנים יש רקמות, מסכות, רקמות רטובות ופריטים אחרים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים