• הנחה
  • לאחרונה
ערכות מעצבי אופנה לבנות. בדים של וילון ועניבה, דפוסי שימוש, טיוטה ותכנון מחדש, למדו לתפור שמלת כלה ועוד עבור הבובה בתוספת מכנסיים/מכנסיים/מכנסיים קצרים של Design & Sew Wrap.

ערכות מעצבי אופנה לבנות. בדים של וילון ועניבה, דפוסי שימוש, טיוטה ותכנון מחדש, למדו לתפור שמלת כלה ועוד עבור הבובה בתוספת מכנסיים/מכנסיים/מכנסיים קצרים של Design & Sew Wrap.

 
ILS 30.95

כמות סחורה
זמין

בדים עשויים להשתנות מכונת תפירה Req. השגיח על ערכות חדשות שיגיעו בקרוב. עבור ביניים תפור שמלת כלה, חולצות, חצאיות, מכנסיים, בת ים, ביקיני, מעילים, טוטו ועוד. בנוסף : היה מעצב אופנה בעצמך! ערכת עיצוב אופנה לילדים זו מלמדת אתכם לדאוט ולספור עטיפה סביב מכנסיים/מכנסיים קצרים לעצמכם. לימוד תפירה ועצם היסודות של עיצוב אופנה לילדים. מתחילים יכולים ללמוד לעטוף ולקשור בדים וללמוד לתפור עיצובים עם טיפים שיעזרו. תפירה ידנית או מכונה אופציונלית. תודה שתמכת בנו ואנחנו מקווים שתיצור כמה תלבושות מדהימות!. ערכת עיצוב אופנה לבנות זו מעודדת מיחזור בדים ובגדים ישנים ליצור עוד יותר עיצובים. קבל ליצור מהיר עם ערכת התפירה בסגנון בוטיק זה לילדים! (כמה מיומנויות תפירה יעזרו), ליצור עיצובים בסגנון בוהמי ואפילו שמלת כלה. לימוד ילד לתפור הוא מיומנות חשובה ללמוד ולצפייה בהם יש את הסיפוק ליצור פריט בעצמם - מיומנות שילד יכול להשתמש בה לאורך חייהם. למד - צור - Thrive!. מעודד מיחזור, משחק יצירתי ודמיוני במשך שעות של כיף. תודה שתמכת בבד N Stitch, עסק קטן. מכונת תפירה Req. למדו חצים, אוספים, תבואה, ניסוח בסיסי וכו ', ערכת סטודיו לאופנה. עבור ביניים תפור שמלת כלה, חולצות, חצאיות, מכנסיים, בת ים, ביקיני, מעילים, טוטו ועוד. בנוסף : היה מעצב אופנה בעצמך! ערכת עיצוב אופנה לילדים זו מלמדת אתכם לדאוט ולספור עטיפה סביב מכנסיים/מכנסיים קצרים לעצמכם. תזדקק לעיפרון, נייר, שליט. מעודד מיחזור, משחק יצירתי ודמיוני במשך שעות של כיף. עושה מתנה נהדרת לחג המולד או לימי הולדת. בדים עשויים להשתנות. למדו חצים, אוספים, תבואה, ניסוח בסיסי וכו ', ערכת סטודיו לאופנה. צור תלבושות ללא הגבלה! כולל בובה יפה, כלי תפירה אמיתיים, בדים, קישוטים, הוראות אנגליות, טיפים ו -9 עמודים של דפוסים (חלקם יוניסקס). רצינו ליצור ערכות שיכולות לעודד ילדים להשתמש בדמיונם וביצירתם כדי לעזור להם לפתח את כישוריהם עוד יותר תוך כדי כיף. לימוד תפירה ועצם היסודות של עיצוב אופנה לילדים. עזרו לילדכם ללמוד לתפור, מיומנות חיים יקרת ערך עם ערכת מעצבי האופנה המתקדמת. תזדקק לעיפרון, נייר, שליט. למד לנסח את התבנית כדי ליצור מכנסי עטוף משלך או מכנסיים קצרים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים