• הנחה
  • לאחרונה
נתיב סולארי של Gigalumi אורות 12 חבילה, מפלדת אל חלד IP44 אטום מים אוטומטית/כיבוי LED חיצוני LED אורות נוף סולאריים לגינה, חצר, פטיו, שביל ומסלול הליכה.

נתיב סולארי של Gigalumi אורות 12 חבילה, מפלדת אל חלד IP44 אטום מים אוטומטית/כיבוי LED חיצוני LED אורות נוף סולאריים לגינה, חצר, פטיו, שביל ומסלול הליכה.

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

הסוללה אינה טעונה במלואה אנא האמינו כי שביעות הרצון וההכרה שלך הם בראש סדר העדיפויות שלנו. צריך לשלוף אותו מהצינורות. אם האדמה די מוצקה, המלצנו לך לעשות חור על האדמה לפני שתכניס את המוקד. [יישום] : אתה יכול להשתמש באורות מסלול סולאריים בכל מקום בחוץ כמו גן, תאורת נוף, פטיו, מדשאה, וילה, שביל וחצר. אור לבן חם עוזר ליצור אווירה חמה ולהדליק את חייך. ניתן להתקין את אורות השמש החיצוניים שלנו רק תוך מספר דקות. [אטום מים ועמיד] : אורות הנוף הסולאריים שלנו עשויים מפלדת אל חלד עמידה לעמידות לאורך זמן. אור לבן חם עוזר ליצור אווירה חמה ולהדליק את חייך. אנא התקן כל חלק יחד ואז דחף את המוקד לאדמה הרכה. התקן את האור הסולארי באזור בו הוא יכול לקבל את הכמות המרבית של אור שמש ישיר ומלא. 12 האורות הסולאריים החיצוניים שלנו עם פאנלים סולאריים בעלי יעילות גבוהה יכולים לספוג אנרגיה סולארית במהלך היום, להדליק אוטומטית בלילה ולכבות עם שחר, מה שיכול לספק לך תאורה חופשית כל הלילה. עם ציון אטום למים IP44, זה יכול להתמודד טוב יותר עם סביבות חיצוניות מורכבות שונות. [אורות סולאריים וידידותי לסביבה] : 100% מופעל על סולארי. צריך לשלוף אותו מהצינורות. [התקנה קלה] : אין כלים וחוטים חיצוניים. אין דאגות מגשם, שלג, כפור או גוון. [אטום מים ועמיד] : אורות הנוף הסולאריים שלנו עשויים מפלדת אל חלד עמידה לעמידות לאורך זמן. 12 האורות הסולאריים החיצוניים שלנו עם פאנלים סולאריים בעלי יעילות גבוהה יכולים לספוג אנרגיה סולארית במהלך היום, להדליק אוטומטית בלילה ולכבות עם שחר, מה שיכול לספק לך תאורה חופשית כל הלילה. אין דאגות מגשם, שלג, כפור או גוון. שימו לב שההימור מונח בצינורות. [שירות לאחר המכירה] : אם יש לך שאלות לגבי אורות השמש מסלול שלנו, אנא צור איתנו קשר מייד ואנחנו נמלט את המאמצים שלנו לפתור את הבעיה שלך. בנוסף, תוכלו גם להכניס אורות סולאריים בבקבוקי זכוכית לקישוט החלון.


מאפייני הסחורה

Finish Color:

קונים כמו שהם אוהבים