• הנחה
  • לאחרונה
חלון וילון מחרוזת אורות, חג המולד חלון אורות, הוביל פיות תליית נצנץ חג המולד דקורטיבי סנטה קלאוס טבעת אור עם מרחוק עבור עץ חלון שינה מקורה חיצוני קישוטים

חלון וילון מחרוזת אורות, חג המולד חלון אורות, הוביל פיות תליית נצנץ חג המולד דקורטיבי סנטה קלאוס טבעת אור עם מרחוק עבור עץ חלון שינה מקורה חיצוני קישוטים

 
ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

קל להתקנה : כל טיפה יש ווים (כולל של 10 ווים) על אור להתקנה קלה, להשתמש ווים בקלות לצרף מאוד רחב וילון מוטות בחזית חלון, תפאורה כל קיר, חלון, או חצר בקלות ווים לכל וילון. מוסיף מעניין חם לבן זוהר לבית שלך להתלבש, זה יגרום שלך חג המולד זמן יפה. חרוזי הלד מספקים אור צבעוני בהיר אך רך, לא מסנוור ומאיר יפה את הסביבה.יישומים : רקע חתונה, בתי מלון ומסעדות מסחרי, ביתי, חלון ראווה, מועדונים, קונצרטים, קריוקי, תצוגות אופנה, אולם ריקודים, במה וכן הלאה.תכולת חבילה : 1*עץ חג המולד חלון וילון מחרוזת אור1 * שלט רחוקהערה : בשל צג שונה אור אפקט, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט הראו בתמונות. מפרט : מוצר : עץ חג המולד חלון וילון מחרוזת מואר צבע : צבעקלט מתח : סוללה מופעל (לא כלול) עם מרחוק חומר : נחושת חוט + פלסטיק8 מצבים מוארים : שילוב, בגלים, סדרתית, סלו גלד,רודף/פלאש, איטי/לדעוך, נצנץ/פלאש, יציב על.איכות פרימיום : אורות התלייה לחג המולד משתמשים במעטפת טבעת עמידה בפני אבק ועמידה בפני קורוזיה הכוללת העברת אור נהדרת. , גם מתאים בחוץ, זה הוא הקישוט המושלם בכל מקום. תודה!בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר מדידת סטייה בשל מדידה ידנית. עיצוב יצירתי ויפה ליצור חם, מיוחד, אווירה רומנטית ומדהימה לחג המולד. חג המולד חלון אורות קישוט : זה פיות מחרוזת אור יש 8 מצבי תאורה הוא הקישוט המושלם עבור חג המולד, כל טיפות הוא עם עדין תליית טבעות, ויפה קישוטים, אתה יכול להשתמש אותם לחדר השינה, אח, חלונות, וילונות קישוט כדי ליצור חם אווירה חגיגית.


מאפייני הסחורה

Product:
Christmas Tree Window Curtain String Light
LED Color:
colour
Input voltage:
Battery powered (not included) With Remote
Cable Material:
Copper wire + Plastic
8 Lighted Modes:
Combination, In Waves, Sequential, SLO GLD,Chasing/Flash, Slow/Fade, Twinkle/Flash, Steady On.
Applications:
Wedding background, Hotels and Restaurants Commercial, household, showcase, clubs, concerts, karaoke, fashion shows, dance hall, stage and so on. It can be put or hung on walls, windows, doors, floors, ceilings, grasses,christmas trees etc.:
A perfect decoration for Valentine's Day, Christmas, other holidays, party, wedding, etc.:
Package Contents:
1* Christmas Tree Window Curtain String Light:
1*Remote Controller:
Note:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-2cm measuring deviation due to manual measurement. :

קונים כמו שהם אוהבים