• הנחה
  • לאחרונה
חג המולד מחרוזת אורות, 9.8 רגל חג המולד קישוטי פיות מחרוזת אורות מקורה, טבעת אור מחרוזת יו אס בי חג המולד אור מחרוזת 6 עמיד למים חג המולד קישוטי חלון אורות דקור.

חג המולד מחרוזת אורות, 9.8 רגל חג המולד קישוטי פיות מחרוזת אורות מקורה, טבעת אור מחרוזת יו אס בי חג המולד אור מחרוזת 6 עמיד למים חג המולד קישוטי חלון אורות דקור.

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

חג המולד אורות מקורה עם חמוד תליון * חג המולד דקור אורות כולל 10 טבעת אורות 10 חמוד חג המולד תליית דקור כמו חג המולד איל, סנטה קלאוס, עץ חג המולד, חג המולד שלג את חג המולד אור מחרוזות הם עמיד למים וניתן לעשות שימוש חוזר בבית ובחוץ. חג המולד קישוטי חלון אורות יכול להיות תלוי על עצי חג המולד, שינה קירות אה על חלון וכו'.אתה רק צריך לשים את תליון על נחושת חוט כדי לתקן, את עיקרי חוט מגיע עם וו, כאשר באמצעות רק לתלות את וו על מקום אתה צריך כדי לקשט.8 רגל שים לב : בשל ההבדל של אור ולפקח, הצבע עשוי להיות קצת שונה ממה שאתה מצפה. קל להתקנה תליון מחרוזת אורות חג המולד שהתקבל הוא רופף, אתה יכול לעשות זאת בעצמך לתלות בעצמם, פשוט מאוד. מושלם לשימוש פנימי וחיצוני, כגון חדר שינה, פטיו, גינה, מתאים למסיבה או פסטיבל קישוט.אורות חלון חג המולד מגיעים עם 10 אורות טבעת ברורים המחוברים לאורות מחרוזת וילון לד ו -10 צעצועי נוי קטנים בנושא חג המולד (איילים לחג המולד*10, סנטה קלאוס*10, עץ חג המולד*10, איש שלג לחג המולד*10), 4 אורות מחרוזת חג המולד שונים לבחירתכם. אורות חלון חג המולד מגיעים עם 10 אורות טבעת ברורים המחוברים לאורות מחרוזת וילון לד ו -10 צעצועי נוי קטנים בנושא חג המולד (איילים לחג המולד*10, סנטה קלאוס*10, עץ חג המולד*10, איש שלג לחג המולד*10), 4 אורות מחרוזת חג המולד שונים לבחירתכם. חג המולד קישוטי חג המולד דקור אורות חלון קישוט, חיצוני גן, עץ חג המולד קישוט, חדר רקע קישוט, מפגשים משפחתיים, קישוטי חג, וכו'. לבן חם הוביל אורות כדי להוסיף תחושה של אווירת חג המולד. חג המולד מחרוזת אורות לגרום לך להיפטר של סוללות, ורק כוח בנק או אספקת חשמל אחרת עם יו אס בי יציאת יהיה לספק את הצרכים שלך.חג המולד טבעת מחרוזת אורות הם רך מאשר אחרים מסורתי ליבון מחרוזת נורות, ואת רך חם לבן תאורה מוסיף מעניין חם לבן זוהר לבית שלך להתלבש, נותן לך רומנטי וחלומי אווירת חג המולד. את חג המולד אור מחרוזות הם עמיד למים וניתן לעשות שימוש חוזר בבית ובחוץ.9 ב * אור צבע : לבן חם אורך : 9. מתח נמוך, הרבה מתחת למתח הבטיחות האנושי של 36 וולט, בטוח לחלוטין למגע ולא יהווה סכנת התחשמלות לילדיכם או לחיות המחמד שלכם.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים