• הנחה
  • לאחרונה
כחול למעלה 20 יחידות עץ דבש מצקת מקל 6 אינץ בנפרד עטוף דבש סטירר מקל,חלת דבש מקלות, דבש שרביט עבור דבש צנצנת לוותר טפטוף דבש מסיבת חתונה טובות מתנה.

כחול למעלה 20 יחידות עץ דבש מצקת מקל 6 אינץ בנפרד עטוף דבש סטירר מקל,חלת דבש מקלות, דבש שרביט עבור דבש צנצנת לוותר טפטוף דבש מסיבת חתונה טובות מתנה.

 
ILS 9.59

כמות סחורה
זמין

הראש עגול וישר, שיכול לשמש גם כמקל להכנסת מזוןחבילה כללה-אתה תקבל 20 יחידות דבש מצקת מקלות. דבש, ריבה או שוקולד מומס ונוזלים צמיגים אחרים יכולים לספק את ההפצה וההשקיה הטובים ביותר במזון או במשקה. את דבש מסרק שרביט יש משטח חלק,אין קוצים, קל לניקוי ושימוש חוזר. דבש מצקת מקלות עם 6 אינץ ארוך הם מושלם גודל עבור שניהם אודולט וילדים.כל מקל חלת דבש מודד 6"על 0. נרחב להשתמש-דבש מצקת מקלות הם זקוףטפטוף כלי עבור דבש,סירופ,ריבה, מולסה או כל נוזל צמיג.לאחר שימוש,אם אתה לא רוצה לנקות אותם,פשוט לזרוק בלי לדאוג מזהם את הסביבה, או בבקשה לשמור יבש לאחר כביסה וחזור באמצעות. 100% טבעי עץ חומר, מכונת גריסה, דפוס משולב, מאוד יפה יומן צבע. מכיוון שהתחתית שלו עגולה, היא יכולה לשמש כמקל ערבוב קפה או לערבב נוזלים אחרים. דבש, ריבה או שוקולד מומס ונוזלים צמיגים אחרים יכולים לספק את ההפצה וההשקיה הטובים ביותר במזון או בשתייה מכיוון שתחתיתו עגולה, היא יכולה לשמש כמקל ערבוב קפה או לערבב נוזלים אחרים. 100% טבעי עץ חומר, מכונת גריסה, דפוס משולב, מאוד יפה יומן צבע. באיכות גבוהה-כל דבש מצקת מקלות הם בנפרד צ ' לו עטוף כדי לשמור מנקה ולאחסן זמן רב. פרימיום חומר-דבש שרת מקלות עשויים 100% טבעי עץ,מאוד יציב, באיכות מזון וידידותית לסביבה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים