• הנחה
  • לאחרונה
מרכך וניל כתום מתוק מתוק - לחות טבעית, טיפול בטיפול ביתי של קרטין - W/חומצת אמינו משי - סיליקון, סולפט ופרבן ללא שיער מטופל בצבע - לגברים ולנשים.

מרכך וניל כתום מתוק מתוק - לחות טבעית, טיפול בטיפול ביתי של קרטין - W/חומצת אמינו משי - סיליקון, סולפט ופרבן ללא שיער מטופל בצבע - לגברים ולנשים.

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

עם גילויו, שמן חוחובה שימש במקור לטיפול בפצעים, זיהומים ופצעים ידוע ששמן כתום מתוק מגדיל את היכולת לספוג ויטמין C, קולגן וזרימת דם שכולן חיוניות לאנטי אייג'ינג לא רק בעור אלא גם לשיער. מחליק שיער מקורזל ומתנה אותו עמוק. משפר את זרימת הדם לקרקפת המסייעת בגירוי צמיחת שיער. למרות שהוא יליד אקלים יבש באופן טבעי, אלוורה אורזת אגרוף לחות. היביסקוס הוא סוד מטופח עם יתרונות רבים על השיער. היביסקוס הוא סוד מטופח עם יתרונות רבים על השיער. מעניקה לחות גדילים יבשים - עם השילוב שלו של שמן חוחובה, חמאת שיאה, וניל וכתום מתוק, מרכך זה מאפשר את השילוב המושלם במתן קרם לחות מעולה לשיער יבש. תוך כדי חיזוק השיער, הוא גם מקדם צמיחת שיער ונלחם בנשירת שיער וכתוצאה מכך שיער עבה יותר ובוודר יותר. משפר את זרימת הדם לקרקפת המסייעת בגירוי צמיחת שיער. מחליק שיער מקורזל ומתנה אותו עמוק.באקן ים-מרכיב משקם ויטמין המסייע בסיוע לשיער לשמור על לחות, כמו גם תכונות אנטי-אייג'ינג עוצמתיות. אנטי דלקתית ואנטיספטי - לשמן הכתום המתוק השפעה טבעית על העור המגורה, שהם חדשות נהדרות לקרקפת. תיהנו מעור ושיער חזק יותר ובריאים יותר בנוסף לחסינות מחוזקת עם שמן כתום טבעי. אלוורה עוצמתית ורב -תכליתית מסוגלת לריפוי ובמקביל לשמש קרם שזוף שמש, קרם לחות וטיפוח עור. Aquibleu מתקרב לטיפול בשיער בפשטות. היכולת שלה להזין באופן טבעי, להרגיע ולחות הופכת אותו למשאב טבעי בטיפול בשיער ועור. אנטי דלקתית ואנטיספטי - לשמן הכתום המתוק השפעה טבעית על העור המגורה, שהם חדשות נהדרות לקרקפת. מעניקה לחות גדילים יבשים - עם השילוב שלו של שמן חוחובה, חמאת שיאה, וניל וכתום מתוק, מרכך זה מאפשר את השילוב המושלם במתן קרם לחות מעולה לשיער יבש. כמו כן, בשל רמת החומצה השומנית החיונית שלה וויטמין A, המרכיב המזין הזה מעודד צמיחת שיער ומיזוג תוך עוזר גם במחזור הקרקפת. ידוע ששמן כתום מתוק מגדיל את היכולת לספוג ויטמין C, קולגן וזרימת דם שכולן חיוניות לאנטי אייג'ינג לא רק בעור אלא גם לשיער. המון אנשים שותים מיץ תפוזים כדי ליהנות ממגברת חסינות - אותו דחיפה שניתן ליהנות ממנה באמצעות שמן תפוז. הנגזרים מגרעיני עץ ארגן, מכונה לעתים קרובות שמן ארגן "זהב נוזלי".


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים