• הנחה
  • לאחרונה
שקיות יבשות של קסטקינג, שקיות אחסון אטומות למים, בניית כיתה צבאית לשחייה, קיאקים, שייט, טיולים רגליים, קמפינג, דיג, אופניים, סקי.

שקיות יבשות של קסטקינג, שקיות אחסון אטומות למים, בניית כיתה צבאית לשחייה, קיאקים, שייט, טיולים רגליים, קמפינג, דיג, אופניים, סקי.

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

נותן לך שקט נפשי מוחלט להגן על הפריטים היקרים שלך מפני נרטב שקיות יבשות של ציקלון הן פונקציונליות ועמידות ומיועדות לספורט מים פעילים וסביבות מאובקות. השתמש בשקית קיאק, שקית סירה, תיק טיולים יבש או תיק שחייה. צדדיות : שקיות יבשות של Kastking לא יחליפו PFD אלא יכולות לשמש כמכשיר הנפקה משלים לחירום. שקית יבש של חותם ציקלון קסטקינג מחוספסת, גמישה ועמידה בפני שחיקה. הגנה אטומה למים-מערכת חותם שקית יבש של קסטקינג ציקלון מספקת שכבה נוספת של PVC כדי להבטיח חותם אטום למים מהשכבה הטובה ביותר על שקית אחסון יבשה. השתמש בשקית קיאק, שקית סירה, שקית טיול יבש או שקית שחייה. השתמש בשקית קיאק, שקית סירה, תיק טיולים יבש או תיק שחייה. יש גם כיס רוכסן מיוחד עם רוכסן חיצוני. בחר תיק יבש של ציקלון קסטקינג כשאתה זקוק לתיק אטום למים של 100% . הגנה אטומה למים-מערכת חותם שקית יבש של קסטקינג ציקלון מספקת שכבה נוספת של PVC כדי להבטיח חותם אטום למים מהשכבה הטובה ביותר על שקית אחסון יבשה. מושלם לדיג, קמפינג, קיאקים, טיולים רגליים, חוף, שייט. בניית PVC סופר חזקה ועמידה בפני שחיקה 500 D עם תפרים מרותכים אולטרה סאונד מדויקים מספקת חותם מעולה למניעת חדירת מים. מספק מערכת תיקים אטומה למים לכל סביבה. נקודות התקשרות רצועות מחוזקות.שקית יבשה בבנייה עמידה - מיועדת לספורט מים פעילים וסביבות מאובקות, שקית יבש של חותם ציקלון קסטקינג מחוספס, גמיש ועמיד בפני שחיקה. קח תיק עמיד למים בציקלון על הדיג הבא שלך, קמפינג, קיאקים, טיולים רגליים, חוף או טיול שייט. יש גם כיס רוכסן חיצוני מיוחד בעל התזה. בניית PVC סופר חזקה ועמידה בפני שחיקה 500 D עם תפרים מרותכים אולטרה סאונד מדויקים מספקת חותם מעולה למניעת חדירת מים. נשיאה נוחה נוחה-ידית צד קלה לנשיאה מאפשרת לך לשאת את התיק היבש שלך בנוחות ובנוחות; רצועת קלע שקית כתף בגדלים של 5 L, 10 L ו- 20 L, רצועות כתף כפולות בסגנון תרמיל נוח בגודל 30 L עם רפידות כתף כדי להפיץ את העומס באופן שווה כדי להפחית את זן הכתפיים. קליפים לנעילה עצמית כבדה יחזיקו עומסים גדולים מדי. יש גם כיס רוכסן חיצוני מיוחד בעל התזה. נשיאה נוחה נוחה-ידית צד קלה לנשיאה מאפשרת לך לשאת את התיק היבש שלך בנוחות ובנוחות; רצועת קלע שקית כתף בגדלים של 5 L, 10 L ו- 20 L, רצועות כתף כפולות בסגנון תרמיל נוח בגודל 30 L עם רפידות כתף כדי להפיץ את העומס באופן שווה כדי להפחית את זן הכתפיים. חובה כבדה - אבזם עכביש קשוח וגמיש לא יעייף ויישבר. השתמש בשקית אחסון יבשה יוצאת מן הכלל כתיק קיאק, שקית סירה, שקית טיול יבש, שקית שחייה או שקית התמודדות עם דיג.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים