• הנחה
  • לאחרונה
שולחן צד לוקנוק, שולחן קצה מעץ מלא בן 2 קומות עם מדף אחסון, שידה דקה ליד המיטה לחללים קטנים, חדר שינה, סלון, חדר כניסה, בית חווה, הרכבה ללא כלים.

שולחן צד לוקנוק, שולחן קצה מעץ מלא בן 2 קומות עם מדף אחסון, שידה דקה ליד המיטה לחללים קטנים, חדר שינה, סלון, חדר כניסה, בית חווה, הרכבה ללא כלים.

 
ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

יכולת נשיאת העומס של כל שכבה היא 44 פאונד, 4 רפידות גומי בתחתית מציעות יציבות רבה יותר ונמנעות מגרד את הרצפה8 אינץ', לשולחן הקצה הקטן הזה יש עיצוב דק שמתאים בצורה מושלמת לחללים קטנים. רק לסובב את שולחן רגליים על פי הוראות, לא צריך כל כלים.* פשטות ועמיד בעל מבנה מעץ אלון מלא ועץ אשור, מצופה בלכה, ללא ריח לא רעיל תוך שמירה על צבע העץ הטבעי. החלק העליון הרחב מושלם להצגת מנורה, שעון, עציץ או מסגרת תמונה כדי להציע חום וקישוט מותאם אישית. *פינות מעוגלות* עיצוב הפינה המעוגל והחלק הוא ידידותי יותר לילד ומונע פציעות פוטנציאליות. בנוי מעץ אלון ועץ אשור, השולחן הצדדי לא יתנדנד, יתעוות או יתפצל, כל שכבה יכולה להכיל עד 44 פאונד. *קל להרכבה*אין אביזרים ואין כלים הנדרשים, אתה רק צריך לדפוק את רגלי שולחן ביד על פי הוראות, ואתה יכול להשלים את ההתקנה ב 1 דקות. עובד נהדר כמו הלילה עומד בחדר השינה שלך להחזיק מנורה שליד המיטה, טלפונים ומסכות עיניים, ספה צד שולחן בסלון כדי לשים חטיפים ושלט רחוק על יד,מזדמן שולחן בגן או פטיו, זה רק לוקח שטח רצפה קטן אבל עומד בדרישות היומיומיות שלך. משטח מצופה לכה, לשמור על צבע עץ טבעי, עושה את זה לגרד עמיד, עמיד למים וקל לניקוי. * מספיק קיבולת * התחתון הפתוח מספק פתרון אחסון לשלטים, הספרים האהובים עליך, משקפיים, תרופות וצורכים אחרים בהישג היד.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים