• הנחה
  • לאחרונה
פיימקס רך רשת כלב ורצועה סט להליכה, לא למשוך מתכוונן רעיוני גור צעד-ב אפוד לרתום עבור גור קטן בינוני כלבים & מגבר; חתולים, משובץ ורוד)

פיימקס רך רשת כלב ורצועה סט להליכה, לא למשוך מתכוונן רעיוני גור צעד-ב אפוד לרתום עבור גור קטן בינוני כלבים & מגבר; חתולים, משובץ ורוד)

 
ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

חומר : השכבה החיצונית של הרתמה הוא עשוי רך פוליאסטר בד, ובתוכו מרופד לנשימה דק רשת הערה : אנא למדוד חיית המחמד שלך בזהירות ועיין גודל תרשים לפני הרכישה. קל ללבוש : שלך ילד/ילדה יכול בקלות לשים על/להמריא את אפוד לרתום על ידי פתיחה/סגירה את סקוטש ומהיר שחרור אבזם. רך רשת גור לרתום לנשימה חזה לרתום מתכוונן רעיוני. חיית המחמד שלך יכול בקלות לשים את אפוד חגורת לסירוגין על ידי פתיחה / סגירה את שחרור מהיר אבזם. את חזק מתכת טבעת על הגב, אשר משתווה עם את למשוך חבל, יכול להבטיח את בטיחות של הגור שלך. רעיוני : את גבוהה רעיוני רצועת של משובץ לרתום יכול לשפר את הנראות בלילה ותנאי תאורה נמוכים, אתה לא צריך לדאוג את חתול של לילה נסיעות.טיפים חמים : אנא למדוד את היקף חזה של חיית המחמד שלך במדויק לפני ביצוע הזמנה! אם את כלב של חזה גריתהוא בין שני גדלים, מומלץ לבחור את גדול יותר גודל כדי לשמור על נוחות. חברו הטוב ביותר עבור חבר חיית המחמד שלך. אתה יכול לצרף את הרצועה כדי לשלוט גור או חתלתול בזמן שאתה הליכה, ריצה והכשרה בחוץ. ניתן לכוונן את האבזמים המתכווננים ברתמה בהתאם לגודל הכלב או החתול. לא למשוך & לא לחנוק-את לרתום יש 2 סגסוגת מתיחת ווים על הגב. הרשת הנושמת, המרופדת בחגורה, שומרת על שיער חיית המחמד שלך יבש, מרענן ונוח.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים