• הנחה
  • לאחרונה
חמאת קוקום גולמית 10 פאונד. בתפזורת סיטונאי טהור טבעי-נהדר עבור עור, גוף ושיער קרם לחות, עשה זאת בעצמך קרמים, משחות, קרמים וסבון ביצוע.

חמאת קוקום גולמית 10 פאונד. בתפזורת סיטונאי טהור טבעי-נהדר עבור עור, גוף ושיער קרם לחות, עשה זאת בעצמך קרמים, משחות, קרמים וסבון ביצוע.

 
ILS 3.33

כמות סחורה
זמין

הפירות והזרעים של עץ הקוקום משמשים במגוון יישומים קולינריים, קוסמטיים ורפואיים אין תוספים או מזהמים במוצרים שלנו. קוקום היא חמאה טבעונית המועילה ליישומים רבים. - כאן במפעל גורו, אנו שואפים 100% אותנטיות ואיכות. טיפוח שיער-עשיר בחומצות שומן חיוניות ולא קומדוגניות (לא יסתום נקבוביות), חמאת קוקום מושלמת לגירוי הקרקפת לצמיחת שיער בריאה. חמאת קוקום עשירה בחומצות שומן ויטמין, אומגה 3 ואומגה 6. זה עוזר חמצון התא, מה שהופך חומרים מזינים זמינים יותר לשימוש על ידי הקרקפת/רקמות העור, אשר מסייע לקדם את צמיחת השיער. - 100% טהור וטבעי-הפירות והזרעים של עץ הקוקום משמשים במגוון יישומים קולינריים, קוסמטיים ורפואיים. : חמאת קוקום-מופקת מזרעי פרי גרסיניה אינדיקה. חמאה יציבה וללא ריח זו מכילה חומרים מזינים ונוגדי חמצון המסייעים להזין ולתקן עור פגום וסדוק. עצי קוקום, הידועים גם בשם גרסיניה אינדיקה, מטופלים בעיקר באזור הגאטס המערביים של הודו. זה גם תומך ומשפר את גמישות השיער, עוזר עם שבירת שיער. : טיפוח העור-עשיר בחומצות שומן ויטמין, אומגה 3 ואומגה 6. הרכב הטריגליצרידים האחיד שלה ו-80% סטארית-אולאית-סטארית הופכים את חמאת קוקום לאחת מחמאות הטיפוח היציבות ביותר שתוכלו למצוא. הרכב הטריגליצרידים האחיד שלה ו-80% סטארית-אולאית-סטארית הופכים את חמאת קוקום לאחת מחמאות הטיפוח היציבות ביותר שתוכלו למצוא.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים