• הנחה
  • לאחרונה
חתול מזון קערת רחב רדוד זיף ידידותי קרמיקה חתול מנות עבור רטוב מזון בלתי ניתן לערעור קל נקי מיקרוגל מדיח כלים בטוח יד-צבוע צביעה חמוד צורת )

חתול מזון קערת רחב רדוד זיף ידידותי קרמיקה חתול מנות עבור רטוב מזון בלתי ניתן לערעור קל נקי מיקרוגל מדיח כלים בטוח יד-צבוע צביעה חמוד צורת )

 
ILS 3.27

כמות סחורה
זמין

האכלה מועטה ולעתים קרובות למניעת האכלת יתר היא אידיאלית לבריאות טובה - למנוע לעיסה, אשר כואב שיניים - את שפת צורת הוא מעוגל ושומן כדי למנוע חתולים בטעות לעיסה על זה, ואילו רגיל דק שפת הוא יותר סביר כדי להיות בטעות לעס על ידי חתולים, ואת קשה קערת עלול לפגוע שיניים. - קל לניקוי-את מנות הם קרמיקה עם חלק מזוגג משטח, קל לנקות ומדיח כלים בטוח. גודל קטן : בערך 7. - האכלה בריאה יותר-המנה רדודה ורחבה, מומלצת להאכלת מזון רטוב, מיובש בהקפאה, מוצרים תזונתיים או חטיפים וכו'. חימום נכון של מזון רטוב מוסיף ארומה ומגביר את התיאבון של החתול, וחתולים יעדיפו אוכל חם בחורף.2 ב, אשר הוא ידידותי כדי שפם, במיוחד מתאים קצר רגליים חתולים, גורים צעירים, חתולים עם שטוח פרצופים או גדול פרצופים, אשר הם לא בקלות מלוכלך סביב הפנים. קל לחתולים לאכול, והנפח הנכון מתאים לספק לחתולים הרגלי האכלה סבירים.2 אינץ ' מתאים להאכלת חתולים, גזעי כלבים קטנים, ארנבות או בעלי חיים קטנים אחרים. - האכלה בריאה יותר-המנה רדודה ורחבה, מומלצת להאכלת מזון רטוב, מיובש בהקפאה, מוצרים תזונתיים או חטיפים וכו'.- שפם ידידותי-את גובה של צלחת הוא 1. - קל לניקוי-את מנות הם קרמיקה עם חלק מזוגג משטח, קל לנקות ומדיח כלים בטוח. חומר קרמי יש עובי שיכול גם להאט את האוכל מלהתקרר.2 ב, אשר הוא ידידותי כדי שפם, במיוחד מתאים קצר רגליים חתולים, גורים צעירים, חתולים עם שטוח פרצופים או גדול פרצופים, אשר הם לא בקלות מלוכלך סביב הפנים. - שפם ידידותי-את גובה של צלחת הוא 1.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים