• הנחה
  • לאחרונה
קליפ כריש ניקס, קליפ אחיזת ורד, אביזרי סיכת שיער רטרו, סיכת שיער ורד, סיכת שיער של כריש רטרו, סיכת שיער של כיסוי ראש, ארבעה קליפ כריש ורדים.

קליפ כריש ניקס, קליפ אחיזת ורד, אביזרי סיכת שיער רטרו, סיכת שיער ורד, סיכת שיער של כריש רטרו, סיכת שיער של כיסוי ראש, ארבעה קליפ כריש ורדים.

 
ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

【אביזרי שיער תואמים】 : קליפ כריש, קליפ ורד, קליפ כריש רטרו, אביזרי שיער סופר פיות קליפ טוויסט בצק מטוגן לנשים צור תסרוקת מזדמנת מבולגנת למשרד יומי או לצאת. שמור על סגנון השיער שלך לאורך כל היום, בלי שום לחץ על הראש. אביזרי שיער של סיכת שיער וינטג ', סיכת שיער של פנינת פרחים מתאימה לרוב הנשים, פשוטות ומעודנות, אצילות ואלגנטיות. 【עיצוב קלאסי】 : קליפ כריש, קליפ אחיזת ורד, קישוט השיער הזה באורך 11 ס"מ ועשוי מחומר סגסוגת איכותי. מושלם לחתונות, התקשרויות, פרומס, מסיבות, תחרות יופי, תמונות וינטג 'או אירועים אחרים. 【שימוש】 : קליפ כריש, קליפ ורד, סיכת שיער סינית מתקדמת, בין אם יש לך שיער ישר או שיער מתולתל, סיכת השיער הזו מתאימה מאוד לקשט השיער שלך, להתאים את הבגדים שלך ולתקן את שיערך בחיי היומיום. סיכת שיער גדולה ואופנתית זו מתאימה לך מאוד. אם יש לך שאלות, אנא צור איתי קשר בזמן, ואני אענה לך תוך 7-24 שעות, קניות שמחות! כל יום הוא בזמן ומאושר. עיצוב הפיצל הופך את סיכת השיער שלנו לבהירה יותר, ומאפשר לך למשוך יותר תשומת לב ושבח.【אישיות】 : קליפ כריש, קליפ ורד, אביזרי שיער, קליפ שיער לנשים, קליפ ציצית, קליפ שיער, עיצוב מקסים ופשוט, תואם את כל הבגדים שלך, צבע השיער וסגנון השיער, הופך אותך לאלגנטי ומקסים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים