• הנחה
  • לאחרונה
קישוטים למסיבות סיום 2022 כרזה, דקור דקור מרפסת חצר דלת דלתות בגן קולג 'בבית הספר הבוגר, זהב שחור מזל טוב גראד וכיתה של 2022 אספקת מסיבות מקורה/חיצונית.

קישוטים למסיבות סיום 2022 כרזה, דקור דקור מרפסת חצר דלת דלתות בגן קולג 'בבית הספר הבוגר, זהב שחור מזל טוב גראד וכיתה של 2022 אספקת מסיבות מקורה/חיצונית.

 
ILS 20.99

כמות סחורה
זמין

אנא מגהץ בעדינות את הכרזה אם יש כמה קמטים סרט תלוי משודרג, ידיות הדוקות יותר ומוטות יציבים יותר, אין דאגה ליפול. עמיד, אטום למים, אטום לרוח. זה תמיד יהיה מושך את העין בזמן מסיבת הסיום שלך. אתה יכול גם להשתמש ב -30 נקודות דבק דו צדדיות הכלולות כדי לאבטח את כרזות קישוטים ליל כל הקדושים במקום מהרוח. מורכב מראש ומוכן לתלייה. שלט מרפסת פריגו - הבחירה האידיאלית שלך!. ידיות חזק יותר ומוטות חזקים יותר.[גודל נהדר מתאים לכל מקום בצורה מושלמת] - 73*12 אינץ ', גדול מספיק כדי לקשט את תפאורת המסיבה שלך, דלת הכניסה, המרפסת, המרפסת, הפטיו, הסלון, חדר השינה ובכל מקום שתרצה. עמיד בפני דהייה. [קנה בביטחון]-Parigo מספק שירות לקוחות נטול אגרה ואחריות ללא דאגה. בונוס חינם : 6 בלונים, בלונים הם קישוטים למסיבות פופולריות מאוד, אתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור אוסף של תמונות פולארויד של ה- Grad או כמה רעיונות אחרים לקישוט DIY. באנרים צבעוניים חובה בתוך הבית ובציוד לקישוט בחוץ, באנרים צבעוניים אלה מדליקים באופן מיידי את מצב הרוח. ו מרפסת סיום סיום זו שלט מייד מאירה את מצב הרוח. ממליץ להוסיף קצת משקל בתחתית, כך שהם לא יטוסו ברוח. יתכן שהתחלת לבדוק תאריכים פוטנציאליים לארח את מסיבת הסיום שלך והחלטת על מיקום. אנא צור איתנו קשר אם יש לך שאלה כלשהי לגבי באנר סיום פריגו במהלך השימוש, אנו ניתן לך פיתרון משביע רצון של 100% . בהחלט תזדקקו לציוד לקישוט מסיבות כדי לחגוג את הרגע הגאה והחשוב הזה בשבילו. תלה אותם והבהיר את עיצוב המסיבות החיצוני המקורה שלך, הביא לך מסיבת סיום או טקס סיום יצירתי ומיוחד!. ילדך/סטודנט או עצמך מתקרב לסוף המסע בתיכון או במכללה, אתה עלול להיות באקסטזה בידיעה שהם השיגו אבן דרך מדהימה זו. קישוטי סיום פריגו 2022 כדלת ברוךנית תלויה באנר, המכתבים גדולים מספיק וצבעוניים בהירים, זה יתפוס את עיני האורחים שלך, ויביא לך רגעי סיום נפלאים עם חברי הכיתה שלך, המשפחה, השכנים והחברים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים