• הנחה
  • לאחרונה
שימר וקונפטי מקרון פסטל 16 מטר מקרון ורוד וצהוב בלון בלון וכרכת קשת עם שמש. 4 גדלי בלון. ציוד למסיבות יום הולדת לימונדה ורוד. קישוטים לבלוני קיץ.

שימר וקונפטי מקרון פסטל 16 מטר מקרון ורוד וצהוב בלון בלון וכרכת קשת עם שמש. 4 גדלי בלון. ציוד למסיבות יום הולדת לימונדה ורוד. קישוטים לבלוני קיץ.

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

המשך לקרוא כדי לגלות את כל הפרטים המתוקים והקיציים שערכת זרי הבלון הוורודה הזו מכילה מנפח את בלוני הטקס שלך באמצעות משאבה חשמלית (נמכרת בנפרד), או משאבת יד (נמכרת בנפרד). אנו לא ממליצים להשתמש במשאבה חשמלית לבלוני נייר הכסף. קשר את הפה של כל בלון מנופח בעזרת כלי הקישור המסופקים. בכך אנו מקווים לספק לכולם פרוסת משלהם של אושר לימונדה מתוק. אורחי המסיבה שלך והנסיכה הקטנה יהיו מהופנטות, זה בטוח." - S אומר, "משמש ליום הולדתה של הבת." ג'סיקה אומרת, "קל להכין, זר בלון יפה!". אם יש לך בלונים בינוניים או גדולים שאריות, אתה יכול להדביק אותם לזר בלון הפסטל שלך באמצעות הדבק. בלוני נייר הכסף הענקיים כל כך בהירים ועליזים ובטוח לגרום לך לפרוח! זכרו לתפוס שימר מהדברים שעשויים החלומות יום הולדת שטופי שמש עשויים מהם. עיין בתמונת המוצר למידע נוסף על פריטים הכלולים בערכה שלך. ? איכות פרימיום - זרי בלון וורו של פסטל ורוד וצהוב זה מכיל ארבעה (4) גדלים של בלונים כדי להעניק לזר הבלון שלך מראה אורגני, מקצועי וזוהר באמת. תקבלו בלוני לטקס של 127 X בתערובת של פסטל ורוד וצהוב פסטל ב 5, 12, 18 2 X נייר שמש; 2 X כלים לקשרים; דבק 2 x; קלטת בלון 16ft; קו דיג בגודל 180ft; 1 x סרט ורוד; קטעי פרחים 2 x; 1 x קש. אנו ממליצים להשתמש בווי קיר בטוחים לשימוש על קירות. בהחלט יהיה יותר. אנו מבקשים להכניס את התחושה הזו לכל מוצר שאנחנו מייצרים. הוצאנו את הניחושים והכנסנו את הקל! הוראות ווידאו מפורטות כלולות בערכה שלך. וכולכם סיימתם! ניתן למצוא הוראות מפורטות יותר בהוראות העיתון והווידיאו. אנו מרוצים מהתמיכה המדהימה והביקורות הנלהבות של הלקוחות המדהימים שלנו : . הכנס את הקצה הסגור של בלון מנופח לחור בקלטת הקישוט.? תוכן ערכה - אתה כבר לא צריך לקנות ציוד למסיבות יום הולדת לימונדה פרטני למסיבה שלך. חבר את הלולאה לקרס הקיר הראשון. בעזרת גלילי הדבק (דבק) שסופקו, היצמדו על הבלונים בגודל הקטן ביותר (5 אינץ ') לזר הבלון שלכם. התקן 2 ווים קיר (נמכר בנפרד) על הקיר שלך, מרוחק 3-4 מטר זה מזה. חזור על שלב זה (לסירוגין את כיוון הבלונים בכל חור רצוף) עד שהשתמשת בכל הבלונים בגודל בינוני וגדול שלך (במידת הצורך), או עד שמיצית את סרט הקישוט. יצירת המופת שלך שלמה ומוכנה לתלות!. בין אם זו מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוקות, השקת מוצרים, פתיחה מפוארת, אירוע דתי או אפילו חתונה, יש לנו את קישוטים הפרימיום כדי לגרום לאירוע המיוחד שלכם להתבלט ולהיות אחד לזכור. אנו ממליצים להשתמש ב 2-3 חתיכות דבק לכל בלון כדי להחזיק אותו היטב במקום. מנפח את בלוני נייר הכסף שלך עם הקש הכלול בערכה. אנו ממליצים להשתמש במשאבה חשמלית, החוסכת את הנשימה והזמן שלך!. אנו ממליצים גם להשתמש רק בבלונים בגודל בינוני (ובבלונים בגודל גדול אם ישים) לשלב זה. לאחר שתלה בבטחה, התאם את זר הבלון שלך. הכינו לולאה נוספת בזר הבלונים שלכם, במרחק של מטר וחצי מהחור הראשון. זה כולל הוראות וידאו ונייר קלות למעקב שידריכו אותך בהכנת Showstopper שלך. עבור אמהות ואבות המסיבה, ישנם כמה דברים שמשווים לתחושה של לראות את פניהם של הקטנטנים שלנו נדלקים בתענוג מוחלט למראה קישוטים למסיבות לימונדה בצבע צהוב.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים