• הנחה
  • לאחרונה
מדבקות קיר ארס מדבקות קיר מצוירות לילדים 3 ד 'ארס עיצוב קיר לילדים חדר שינה סלון חדר שינה דביק ויניל קישוט קיר אספקת מתנה (15.7 על 23.6 אינץ')

מדבקות קיר ארס מדבקות קיר מצוירות לילדים 3 ד 'ארס עיצוב קיר לילדים חדר שינה סלון חדר שינה דביק ויניל קישוט קיר אספקת מתנה (15.7 על 23.6 אינץ')

 
ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

לא מתאים מלוכלך,מחוספס, לא אחיד ומרקם קירהשתמש במטלית רכה או בכרטיס אשראי כדי ללחוץ על מדבקות קיר על הקיר כדי לסחוט את כל הבועות. ארס קיר מדבקות מודפס על באיכות גבוהה ויניל חומר. [קל להתקין]-לשמור את משטח יבש ונקי לפני הדבקת מדבקות. פשוט לקלף את גיבוי ולהיצמד לכל חלק, משטח נקי. אתה יכול להדביק מוצר זה על פי העדפותיך ועיצוב הקיר שלך. מומלץ לא להדביק אותם על חלון המכונית, מכיוון שהטמפרטורה הגבוהה תגרום להם להתכווץ או ליפול. קבל אהבה ואושר לילדים שלך. הם לא יפגעו בקירות או ישאירו שאריות דביקות מאחור. מתנה מושלמת לילדים שלך, חברים, אוהבים, וכו'. את קיר מדבקות רק יכול להיות תקוע לניקוי, יבש, שטוח וחלק קירות, דלתות, משקפיים וכו'. [פרימיום איכות] - קיר מדבקות עשויים באיכות גבוהה ויניל דיגיטלי הדפסת טכנולוגיה תומך חי וארוך טווח צבעים חסר ריח שאינו רעיל ועמיד למים. [לאחר מכירות שירות] - אם אתה לא מרוצה עם הרכישה שלך או יש בעיות על התקנה, אנא אל תהסס לפנות אלינו; אנחנו נענה לך ולעזור לך לפתור את הבעיה בפעם הראשונה. [יישום עבור כל משטח חלק] - אלה חלון מדבקת עובד על כל משטח חלק, כגון אריחים, זכוכית, חלק קיר, הזזה זכוכית דלת, חנות חלון וכן הלאה. [מושלם בית תפאורה] - נותן הבית שלך מראה רענן ויוצר קסום ומרגיע אווירה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים