• הנחה
  • לאחרונה
KALIM 2 PCS קובץ רב-פונקציונלי 4-in-1, קובץ יד פלדת פחמן גבוה, קובץ RASP עץ 4 כיווני עם חדות שטוחות/חצי עגולות, לעץ, מתכת רכה, פלסטיק וכו '.

KALIM 2 PCS קובץ רב-פונקציונלי 4-in-1, קובץ יד פלדת פחמן גבוה, קובץ RASP עץ 4 כיווני עם חדות שטוחות/חצי עגולות, לעץ, מתכת רכה, פלסטיק וכו '.

 
ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

【פשוט ופונקציונלי】 כולל קבצי עץ עגולים ושטוחים חצי-שיניים, וקבצי פלדה עגולים ושטוחים של חצי שיניים 【מבנה מעודן】 קובץ ה- RASP 4 דרך הוא שילוב של ארבעה כלים באחד. מבנה שן קמטים סביר הופך את קצב החיתוך, שיפר את יעילות העבודה. קשיות רוקוול : 60 HRC, סוג דפוס קובץ : תבואה יחידה. אזור ליטוש : כ- 90 מ"מ. Multi אירועים】 מתאים לעיצוב או ליטוש מהיר של עץ, פלסטיק, חתיכות עבודה של טיח, טחינה מחוספסת מעוקלת, טחינה עדינה מעוקלת, טחינה גסה שטוחה, טחינה עדינה במישור. זה עובד נהדר כדי לעצב בערך עץ, עור, מתכות רכות ופלסטיק רך. Service שירות לאחר המכירה】 אם המוצר פגום או נשבר במהלך המשלוח, אנא פשוט צור איתנו קשר ישירות אנו נחזיר או נמסור מחדש. בסך הכל לאחר מרווה, קשיות גבוהה, חיים ארוכים. חווית הקנייה שלך צריכה להיות מושלמת בכל פעם. תכונות * חומר : פלדת פחמן גבוהה * גודל : 8 "אורך כולל, רוחב 0. חווית הקנייה שלך צריכה להיות מושלמת בכל פעם. קשיות רוקוול : 60 HRC, סוג דפוס קובץ : תבואה יחידה. העץ השטוח נוגע בגימור מחוספס עץ, עור, מתכות רכות ופלסטיק רך. Service שירות לאחר המכירה】 אם המוצר פגום או נשבר במהלך המשלוח, אנא פשוט צור איתנו קשר ישירות אנו נחזיר או נמסור מחדש. הערה : לובש כפפות בעת שימוש או עטוף קצה אחד עם בד כדי להגן על הידיים שלך. קובץ רב-פונקציונלי זה מעוצב בדיוק ותשומת לב לפרטים הקטנים. 【מבנה מעודן】 קובץ ה- RASP 4 דרך הוא שילוב של ארבעה כלים באחד.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים