• הנחה
  • לאחרונה
קפיץ גז חנקן סגסוגת, ציוד הידראולי משאבות צילינדר צילינדר חותמת אספקה ​​דחוסת עם סדרת מוט בוכנה 750 [YX750-019]

קפיץ גז חנקן סגסוגת, ציוד הידראולי משאבות צילינדר צילינדר חותמת אספקה ​​דחוסת עם סדרת מוט בוכנה 750 [YX750-019]

 
ILS 80.99

כמות סחורה
זמין

2בגוף הצילינדר של קפיץ גז חנקן יש צורת C חריץ על החלק העליון וצורת U בחלק התחתון עם חורי בורג M8, שקל להתקנה. למוט הבוכנה של קפיץ גז החנקן יש קשיות גבוהה לאחר עיבוד עדין, וחספוס פני השטח הוא בערך RA0. רשימת חבילה של 25 מ"מ / 1 אינץ ' : 1 x קפיץ גז חנקן 1 x תיבת אחסון הערה : 1. למוט הבוכנה של קפיץ גז החנקן יש קשיות גבוהה לאחר עיבוד עדין, וחספוס פני השטח הוא בערך RA0. קוטר גוף הצילינדר של קפיץ גז החנקן הוא 45.2 מ"מ, קוטר הבוכנה הוא 25 מ"מ, הגודל סטנדרטי. מעיין גז חנקן עשוי מחומר סגסוגת ומאמץ תהליך חיתוך ויוצרת אינטגרלי, שהוא בטוח יותר ואמין יותר מריתוך צינורות. אל תשתמש במוט הבוכנה של קפיץ גז חנקן לתיקון, והחור המושחל בקצה מוט הבוכנה לא יכול לשמש כחור הרמה עבור הֲרָמָה. בגוף הצילינדר של קפיץ גז חנקן יש צורת C חריץ על החלק העליון וצורת U בחלק התחתון עם חורי בורג M8, שקל להתקנה. לחץ האביב הראשוני של קפיץ גז החנקן מסדרת 750 הוא 7400 N, השבץ ארוך והעבודה יציבה. אל תאפשר למעיין גז האמוניה לחזור בחופשיות לאחר דחיסתו, מכיוון שזה יגרום נזק למבנה הפנימי. מפרט : סוג פריט : חומר קפיץ גז חנקן : סגסוגת מטרה : Die Demission Cylinder Cylinder Cyleder : בערך. אל תשנה את ההיבטים הבאים של קפיץ גז החנקן : (1) מקדח חורים בגוש הצילינדר של קפיץ גז החנקן, טבעת האיטום וכו '(2) מוט הבוכנה מתקצר על מנת להפחית את השבץ ( 3) אל תבצע עיבוד אחר במעיין גז החנקן ואביזריו 3.


מאפייני הסחורה

Item Type:
Nitrogen Gas Spring
Material:
Alloy
Purpose:
Die compression nitrogen cylinder
Cylinder Diameter:
Approx. 45.2mm / 1.8in
Plunger Diameter:
Approx. 25mm / 1in
Package List:
1 x Nitrogen Gas Spring:
1 x Storage Box:
Note:
1. Do not use the nitrogen gas spring plunger rod for fixing, and the threaded hole at the end of the piston rod cannot be used as a lifting hole for lifting.:
2. Do not modify the following aspects of the nitrogen gas spring:
(1)Drill holes on the cylinder block of the nitrogen gas spring, the sealing ring, etc.:
(2)The piston rod is shortened in order to reduce the stroke:
(3)Do not perform other processing on the nitrogen gas spring and its accessories:
3. Do not use nitrogen gas springs for purposes outside the scope of product catalog specifications.:
4. Do not allow the ammonia gas spring to return freely after being compressed, as this will cause damage to the internal structure.:

קונים כמו שהם אוהבים