• הנחה
  • לאחרונה
ערכת ניקוי אלקטרוניקה עם מעמד לטלפון. מקלדת מברשת, אוזניות ניקוי כלי, מסך מנקה, טלפון סלולרי מחזיק עבור שולחן. נקי למחשב, מקבוק, מחשב נייד, אייפון, איירפודים פרו.

ערכת ניקוי אלקטרוניקה עם מעמד לטלפון. מקלדת מברשת, אוזניות ניקוי כלי, מסך מנקה, טלפון סלולרי מחזיק עבור שולחן. נקי למחשב, מקבוק, מחשב נייד, אייפון, איירפודים פרו.

 
ILS 3.33

כמות סחורה
זמין

לניקוי עמוק יותר, השתמש בבקבוק הריסוס הכלול לניקוי וחיטוי המכשירים האלקטרוניים שלך כרית המיקרופייבר הכלולה בערכת ניקוי זו יעילה ביותר בהסרת טביעות אצבעות וכתמים ממסכים ומשטחים. ההוראות הכלולות מקלות על תחילת העבודה, והעיצוב המשולב אומר שתוכל לעבור במהירות בין ניקוי ושימוש במכשירים שלך כמעמד לטלפון. שלה כפול טיפ טלסקופי עיצוב לעשות את זה קל להגיע לכל פינה חבויה יסודי נקי. עם זה ניקוי ערכת, יהיה לך כל מה שאתה צריך כדי לשמור על שלך מכשירים אלקטרוניים מחפש וביצוע כמו חדש. ניקוי אוזניות*נקה את שעוות האוזניים בפער האוזניות, ולנקות את מארז הטעינה, עבור איירפודים 1 2 3 דור, איירפודים פרו וכל אוזניות בלוטות'. עיצוב חדשני זה מבטיח שתוכל לשמור על סביבת העבודה שלך נקייה ומאורגנת. המברשת הרכה סוחפת ביעילות אבק ולכלוך מהמקלדת, המחשב הנייד ואלקטרוניקה אחרת. מנקה מסך זה הוא רב תכליתי וניתן להשתמש בו כמעט בכל סוגי המסכים, כולל טלוויזיות, מסכי מחשב, אייפדים, סמארטפונים ואפילו שעונים. החומר הרך והעמיד מסיר ביעילות שעוות אוזניים, לכלוך ופסולת מבלי לגרום נזק לאוזניות שלך. שילוב חבורה של ניקוי כלים אתה צריך על שולחן העבודה שלך כדי לנקות נפוץ אלקטרוניקה, אבל כאשר אתה לא משתמש בו, אתה יכול להשתמש בו כמו טלפון לעמוד כדי לסייע העבודה שלך. *מברשת מברשת רכה מטאטא אבק ולכלוך * מברשת נשלפת וכיסוי אחסון שומרים על שני הקצוות מוגנים כאשר אינם בשימוש. לשמור על מסכי שלך נראה כמו חדש עם זה נוח ויעיל נייד מסך מנקה. זה קטיפה כותנה ספוגית תוכנן במיוחד כדי לנקות את בתוך של שלך אוזניות טעינת מקרה. פשוט זוג זה עם מסך ניקוי בד לתוצאות אופטימליות. להיפרד את הטרחה של רכישת פרט ניקוי כלים עבור המכשירים האלקטרוניים שלך. כלי זה שימושי במיוחד עבור גיימרים או כל מי שמקליד לעתים קרובות. זה סט של שני מיני מברשות באורכים שונים מיועד תכליתי ניקוי בתרחישים שונים. לשמור על המכשירים שלך מחפש נקי וחדש עם זה אוניברסלי מסך מנקה. מחזיק הטלפון יכול להכיל טלפונים בגדלים שונים והוא מושלם להזרמת סרטונים או לביצוע שיחות וידאו. *מסך נקי * מיקרופייבר כרית מסיר טביעות אצבעות וכתמים ממסכים ומשטחים * להשתמש עם ספריי בקבוק לניקוי עמוק. זיפים רכים לא יפגעו במפתחות שלך. זה הערכה המושלמת עבור כל מי שרוצה לשמור על האלקטרוניקה שלהם נקי ופונקציונלי. ערכת ניקוי זו כוללת עיצוב משולב המאפשר לך לנקות את האלקטרוניקה שלך ולהשתמש בה כמעמד לטלפון כאשר אינה בשימוש. שמור אוזניות ללא לכלוך ופסולת עם זה עדין ויעיל קטיפה כותנה ספוגית. הזיפים הרכים עדינים אך יעילים, מסירים אבק ולכלוך מבלי לגרום נזק. זה תואם את רוחב של מפתחות ויכול להגיע עמוק לתוך סדקים כדי להסיר אבק ופסולת.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים