• הנחה
  • לאחרונה
לכו הו צבעים אדומים שחורים לבנים 3 בפנים 1 צבע גוף, עין עמיד למים עין שחור בייסבול/כדורגל/סופטבול, ציור פנים איפור ליצן מקצועי לקוספליי של ליל כל הקדושים או ספורט עין.

לכו הו צבעים אדומים שחורים לבנים 3 בפנים 1 צבע גוף, עין עמיד למים עין שחור בייסבול/כדורגל/סופטבול, ציור פנים איפור ליצן מקצועי לקוספליי של ליל כל הקדושים או ספורט עין.

 
ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

וכולי 1 *3 צבעים גלגל צבע. נהדר לבייסבול שחור/סופטבול/ספורט כדורגל. 【ציור גוף פנים אטום למים】 הוא אטום למים שמנוני, נהדר לצבע פנים שחור עיניים ואיפור ליל כל הקדושים המקצועי ו 【3 צבעי פופ לבייסבול שחור עיניים לעיבה מעיל, מרחו מעט יותר כבד. נהדר לבייסבול שחור/סופטבול/ספורט כדורגל. 【בטוח ולא רעיל】 עשוי ממרכיב לא רעיל וידידותי לסביבה. 【מתנה קלה וניידת, מושלמת】 הבחירה הטובה ביותר למתנת ספורט, רב-תכליתית, קלה לצבע. 【בטוח ולא רעיל】 עשוי ממרכיב לא רעיל וידידותי לסביבה. טבלו את צבע הפנים של הצבע הרצוי בעזרת פאף או ספוג אבקה, מרחו ישירות על העור והפכו בהדרגה את הצבע כדי להשיג את אפקט ה- SFX המציאותי והצבע הפנים הרצוי. 【מתנה קלה וניידת, מושלמת】 הבחירה הטובה ביותר למתנת ספורט, רב-תכליתית, קלה לצבע. עקב מדידה ידנית, יתכנו סטיות קלות. קל להסיר על ידי מסיר איפור מקצועי של שמן זית או שמן. קל להסיר מבלי לפגוע בעור. קל להסיר על ידי מסיר איפור מקצועי של שמן זית או שמן. לא ניתן לשאת בחוץ ולהכניס את תיק האיפור שלך כדי לחסוך את שטח האיפור שלך ו. הפיל אותו על העור ישירות עם מברשת קטנה או אצבעות. כמו בכל הקוסמטיקה, אם העור של כולם שונה, אנו ממליצים לך לבצע בדיקת טלאי עור קטנה. לא ניתן לשאת בחוץ ולהכניס את תיק האיפור שלך כדי לחסוך את שטח האיפור שלך ו 【ציור גוף פנים אטום למים】 הוא אטום למים שמנוני, נהדר לצבע פנים שחור עיניים ואיפור ליל כל הקדושים המקצועי ו 【3 צבעי פופ לבייסבול שחור עיניים לעיבה מעיל, מרחו מעט יותר כבד.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים