• הנחה
  • לאחרונה
לייטוס טוויסט קשתות עניבה 100 מארז 50 קשתות לבנות ו -50 קשתות שחורות לשקיות פינוק או גלישת כל אחד מהרעיונות שלך, מדהים לעטיפת ממתקים, מתנות, מתנות, טובות מסיבה, חבילות קטנות.

לייטוס טוויסט קשתות עניבה 100 מארז 50 קשתות לבנות ו -50 קשתות שחורות לשקיות פינוק או גלישת כל אחד מהרעיונות שלך, מדהים לעטיפת ממתקים, מתנות, מתנות, טובות מסיבה, חבילות קטנות.

 
ILS 16.99

כמות סחורה
זמין

? אריזת מתנה נוחה תוך זמן קצר! - להתלבש כל חבילה בדקות עם שלנו מראש קשור סאטן קשתות קשתות נראות נהדר גם בעטיפות מתנה צלופן!? השתמש בהם בעסק שלך כדי לייעל גלישת מתנה ולהגדיר את עצמך מלבד התחרות, עם גלישת פרמיה. יישום מהיר וקל בנקודת המכירה או במרכז הפצה עסוק חוסך זמן וכסף!קשתות העניבה הטוויסטיות של ליטוס שלנו מעניקות לך אינסוף רעיונות להיות יצירתיים!? השתמש בהם כדי ליצור הזמנות לחתונה משלך או לכל תשוקה, קשתות עניבת הטוויסט שלנו מקלות על המלאכה שלך, מכיוון שהקשת כבר קשורה מראש, ויוצרת הזמנה למסיבה מתוחכמת שתיראה נהדר על כל נייר בעבודת יד!? גם לקישוט שקיות פינוק טובות, שקיות ממתקים, שקיות ממתקים, שקיות פינוק, אפילו עוגות פופס לשולחן העוגה, זה בהחלט יבלוט בכל מקרה!? היו יצירתיים ותנו לדמיון שלכם להשתולל על ידי מתן מגע אטרקטיבי לעטיפת טובות המסיבה שלכם. נשמח להחליף או נחזיר כל מוצר אם אתה לא 100% מרוצים. אתה לא מסכן כלום, קבל את שלך היום!. ? קנה בביטחון - אנו יוצרים את המוצרים שלנו עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר האפשרית ואת שביעות הרצון המלאה שלך בראש. זה יעשה את ההבדל, העטיפה הנוכחית שלך תבלוט. קבל את שלך עכשיו בזמן שיש לנו משלוח טרי במלאי. ? אלגנטי לבן ושחור צבע-לנשום אלגנטיות ותחכום עם שחור צבע, אשר הוא רשמי לכל אירוע; מתוק שש עשרה, חתונה, תינוק מקלחת, קישוטים למסיבה. נוחות, יעילות ואחידות הם חלק מהיתרונות העיקריים של שימוש בקשתות קשורות מראש כמו שלנו.כסף בחזרה שביעות רצון ערבותאנו מבטיחים שלך 100% שביעות רצון! אנו מבטיחים שזה יהפוך במהירות לרכישה ללא סיכון המועדפת עליך.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים