• הנחה
  • לאחרונה
פנס אור אדום נטען נטען פנסים פנסים טקטיים , 2 באורות לבנים ואור ציד אדום LED , 2 מצבים, אורות ציד קון , גלאי, תצפית לילה, אסטרונומיה, תעופה.

פנס אור אדום נטען נטען פנסים פנסים טקטיים , 2 באורות לבנים ואור ציד אדום LED , 2 מצבים, אורות ציד קון , גלאי, תצפית לילה, אסטרונומיה, תעופה.

 
ILS 20.40

כמות סחורה
זמין

על ידי מתיחה החוצה ושרטוט לאחור את גוף המוצר, נבחרים זרקורים מעגליים ומשמשים לתאורת שטח גדולה5 ס"מ ומשקלו כ 125 גרם. פנס אור אדום : פנס אור מעוצב במיוחד לפעילות לילה. עיניו של האדם רגישות ביותר לטווח האור האדום, אך בעלי חיים אינם מבולבלים על ידי פנס LED אדום, כך שאור אדום זה מועיל מאוד למצוא את בעלי החיים בחושך, כמו חזירים, זאבות, שועל פחות רגישים לאדום אור, כך שתוכלו למצוא אותם מבלי להפריע להם. בנוסף, תלוי במצב, אתה יכול לעבור בקלות ובמהירות בין שני מצבי התאורה באמצעות מתג ההפעלה ,. על ידי מתיחה החוצה ושרטוט לאחור את גוף המוצר, נבחרים זרקורים מעגליים ומשמשים לתאורת שטח גדולה. עיניו של האדם רגישות ביותר לטווח האור האדום, אך בעלי חיים אינם מבולבלים על ידי פנס LED אדום, כך שאור אדום זה מועיל מאוד למצוא את בעלי החיים בחושך, כמו חזירים, זאבות, שועל פחות רגישים לאדום אור, כך שתוכלו למצוא אותם מבלי להפריע להם.5 ס"מ ומשקלו כ 125 גרם. בנוסף, תלוי במצב, אתה יכול לעבור בקלות ובמהירות בין שני מצבי התאורה באמצעות מתג ההפעלה ,. או השתמש באור זרקור בוהק לצורך תצפית למרחקים ארוכים.פנס אור אדום : פנס אור מעוצב במיוחד לפעילות לילה. 2 ב -1, 2 מצבים : תאורת LED היא שילוב של אור לבן ואדום. טיפים חמים : אל תכניסו את הפנס ישירות למים או נוזלים אחרים , פלס אל תהסו קשר איתנו קשר אם יש לכם ספקות לגבי הפנס הנטען שלנו. עיצוב קנה מידה : פנס LED 2in1 שלנו יכול להתאים ולשלוט בשדה הראייה. טיפים חמים : אל תכניסו את הפנס ישירות למים או נוזלים אחרים , פלס אל תהסו קשר איתנו קשר אם יש לכם ספקות לגבי הפנס הנטען שלנו.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים