• הנחה
  • לאחרונה
3 יח 'מעמד תצוגת עץ מרובע מרובע, עמדת עוגת סגנון ארגז, מגדלים לקאפקייקס, מעמד קאפקייקס כפרי של קינוח, מעמד עוגת עץ לערימה, מגדלים לתצוגה, צמח צמח.

3 יח 'מעמד תצוגת עץ מרובע מרובע, עמדת עוגת סגנון ארגז, מגדלים לקאפקייקס, מעמד קאפקייקס כפרי של קינוח, מעמד עוגת עץ לערימה, מגדלים לתצוגה, צמח צמח.

 
ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

עוגה נוחה מייצגת שולחן קינוחים המחזיקים קאפקייקס וקינוחים בגדלים שונים Cupcake עומד ליום הולדת הוא אידיאלי לתצוגות סחורה על שולחן המזנון או כל פעילות.25 אינץ' וקטנים 8. בסיס פרה פסטל 3 פייזות. [איכות עץ פרימיום] : ארגזי עץ אלה עשויים מעץ טונג איכותי, מוצק ואמין, בטוח לשימוש וחלק למגע, מלוטש היטב וללא בור. אם אינך מרוצה מתצוגת הקאפקייקס שלנו, אנא צור איתנו קשר ותהיה לך בחירה של החזר או החלפה מיידית. פָּשׁוּט; בלי לשאול שאלות. אם אינך מרוצה מתצוגת הקאפקייקס שלנו, אנא צור איתנו קשר ותהיה לך בחירה של החזר או החלפה מיידית. אתה יכול גם לערום את 3 ארגזי העץ האלה יחד לאחסון קל. אתה יכול גם לערום את 3 ארגזי העץ האלה יחד לאחסון קל. ערכת עוגת עוגות מאפשרת לך להציג פריטים ברמות שונות. לקוח שמח הוא בראש סדר העדיפויות שלנו. תצוגת עוגה עומדת 3 חתיכות. ארגז עץ יכול גם לאחסן כלי איפור, עפרונות וכו '. מעמד תצוגה אידיאלי לתצוגות סחורה בטבלת מזנון או כל פעילות. אנו חיוביים שתאהבו את עמדת עוגת החתונה שלנו. עמדת עוגות מעץ מתמזגת היטב עם דורי בית, מסיבות או אירועים. ארגז עץ יכול גם לאחסן כלי איפור, עפרונות וכו '.25 אינץ' וקטנים 8. ערכת עמדות כפרית מאפשרת לך להציג פריטים ברמות שונות. [מתאים לכל קישוט] : עמדת תצוגת הקאפקייקס הזו תיראה נהדר כמעט על כל שולחן עבור פינוקים רבים. עמדות העוגה הללו ייראו נהדר כמעט על כל שולחן עבור פינוקים רבים. בסיס פרה פסטל 3 פייזות. [הלקוח הוא העדיפות שלנו או הכסף שלך בחזרה] : פשוט; בלי לשאול שאלות. Riser Riser ניתן לשימוש חוזר וקל משקל, בו תוכלו להשתמש בביטחון במשך זמן רב. [מתאים לכל קישוט] : עמדת תצוגת הקאפקייקס הזו תיראה נהדר כמעט על כל שולחן עבור פינוקים רבים. מעמד תצוגה אידיאלי לתצוגות סחורה בטבלת מזנון או כל פעילות.5 אינץ ', בינוני 9. עמדת עוגת כוס מוכנה להגיש עוגות חתונה, עוגות יום הולדת, קאפקייקס, כל קינוח ועוד! נקה לאחר השימוש ואחסן בקלות. [SET כולל] : החבילה מגיעה עם 3 חתיכות מעץ עץ בשלושה גדלים שונים, 11. עץ עץ למטבח ניתן לשימוש חוזר וקל משקל, בו תוכלו להשתמש בביטחון במשך זמן רב.25 אינץ' וקטנים 8. דוכני הקינוח מוכנים להגיש עוגות חתונה, עוגות יום הולדת, קאפקייקס, כל קינוח ועוד! נקה לאחר השימוש ואחסן בקלות. אנו חיוביים שתאהבו את עמדת עוגת החתונה שלנו. ערכת עוגת עוגות מאפשרת לך להציג פריטים ברמות שונות. אנו חיוביים שתאהבו את הבסיסים שלנו Para Postres de Mesa. החבילה מגיעה עם 3 חתיכות ארגז עץ בשלושה גדלים שונים, 11. מגדלים לעיצוב משתלבים היטב עם דורי בית, מסיבות או אירועים כפריים. בחירת מתנה מצוינת - מעצבי עץ לעיצוב ניצוצות שמחה בכל מי שמעוניין להציג להפליא את עבודת הקונדיטוריה שלהם, או למי שמחפש כל רעיון לעיצוב ביתי. עמדת עוגות ניתנת לערימה ומתאימה לענות על צרכי התצוגה שלך מבלי לתפוס יותר מדי מקום. Riser Riser ניתן לשימוש חוזר וקל משקל, בו תוכלו להשתמש בביטחון במשך זמן רב. [עיצוב רב-תכליתי ואלגנטי] : עמדת עוגה שכבתית זו יכולה לשמש כעמדת עוגת חתונה, דוכן תצוגת קינוח, סוכריות, עוגיות או להגיש לפירות, אמין לכל אירוע.[SET כולל] : החבילה מגיעה עם 3 חתיכות מעץ עץ בשלושה גדלים שונים, 11.5 אינץ ', בינוני 9.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים