• הנחה
  • לאחרונה
עמדת אורות של קוואוקנס, מעמד תצוגת אורות אקרילי, מעמד אורות דקורטיבי בסגנון מינימליסטי, סרן אורות שחור נחרד קבוע, מעמד אורות שולחני.

עמדת אורות של קוואוקנס, מעמד תצוגת אורות אקרילי, מעמד אורות דקורטיבי בסגנון מינימליסטי, סרן אורות שחור נחרד קבוע, מעמד אורות שולחני.

 
ILS 10.99

כמות סחורה
זמין

1 x 2 Style Style מינימליסטי】 : עמדת האורות שלנו מעוצבת בסגנון מינימליסטי, העיצוב הייחודי עם החרב יכול להפוך אותם לקישוט שולחן ייחודי כדי למשוך את תשומת ליבו של הקהל כולו. 【חומר אקרילי】 : מעמד של אורות אורות עשוי מחומר אקרילי באיכות גבוהה, עם שקיפות חזקה ועמידה, גבוהה, לא קל לעיוות ומאפייני נזק, המתאימים לשימוש לטווח הארוך. 【גודל עמדת חרב אור】 : גודל עמדת חרב הוא בערך 9. 【קל להרכבה】 : לוקח רק דקה להרכיב בקלות, תחילה קרע את סרט המגן בצלחת האקריליק ואז הכנס את 2 זרועות התמיכה לשקע התחתון. 【גודל עמדת חרב אור】 : גודל עמדת חרב הוא בערך 9. 【קל להרכבה】 : לוקח רק דקה להרכיב בקלות, תחילה קרע את סרט המגן בצלחת האקריליק ואז הכנס את 2 זרועות התמיכה לשקע התחתון.【חומר אקרילי】 : מעמד של אורות אורות עשוי מחומר אקרילי באיכות גבוהה, עם שקיפות חזקה ועמידה, גבוהה, לא קל לעיוות ומאפייני נזק, המתאימים לשימוש לטווח הארוך. Style Style מינימליסטי】 : עמדת האורות שלנו מעוצבת בסגנון מינימליסטי, העיצוב הייחודי עם החרב יכול להפוך אותם לקישוט שולחן ייחודי כדי למשוך את תשומת ליבו של הקהל כולו. פרמטר עמדת אורות סופר מגניבים שם פרמטר : אורות עמדת עמדת חומר : אקרילי גודל : 9.34 אינץ ', הגודל הנכון לתצוגת עמדת חרב שולחן המאפשר למקם את מרבית החרבות שלך.34 אינץ עמדו x 1 PCS מוצרי תשומת לב בגלל תקופה ארוכה של הובלה, יתכנו פגמים מוצרים בודדים, אם אתם נתקלים במוצרים פגומים, אנא צרו קשר מייד כדי להחליף ככל שהממדים לעיל נמדדים ביד, הגודל בפועל של הפריט שאתם מקבלים יכול להיות שונה במקצת מהממדים לעיל בגלל הצג, המצלמה או הגורמים האחרים, יתכן שיש מעט הבדל צבע.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים