• הנחה
  • לאחרונה
לוחות אקוסטיים 24 מארז לוחות קיר דביקים ואטומים לרעש 6 על 12 על 0.4 סטודיו קול סופג רעש, קישוט הבית לוחות קצף אטומים לרעש ריפוד מעכב בעירה בצפיפות גבוהה.

לוחות אקוסטיים 24 מארז לוחות קיר דביקים ואטומים לרעש 6 על 12 על 0.4 סטודיו קול סופג רעש, קישוט הבית לוחות קצף אטומים לרעש ריפוד מעכב בעירה בצפיפות גבוהה.

 
ILS 1.33

כמות סחורה
זמין

לוחות קצף לרעש יש דבק על הגב, קצף לרעש כל אריח אתה רק צריך לקלף ולהדביק אותם על, וללא כלים נוספים או אביזרים חומרים אין לך סיכון, אם אתה לא מרוצה עם שלנו אקוסטית פנלים, אתה יכול "קשר מוכר" פנה אלינו באמצעות דוא " ל ואתה יכול לקבל ללא טרחה החזר או החלפה. בידוד מרעש פנלים שינוי לא ישפיע על ביצועים, בידוד קול לוח נהדר עבור חדר קישוט והקלטה סטודיו אקוסטית טיפול. הלוחות האקוסטיים עשויים מסיבי פוליאסטר בצפיפות גבוהה, ביטול רעשים ומעכב בעירה מסוג ב1, חסר ריח ולא רעיל. בידוד מרעש פנלים שינוי לא ישפיע על ביצועים, בידוד קול לוח נהדר עבור חדר קישוט והקלטה סטודיו אקוסטית טיפול. לוחות קצף לרעש יש דבק על הגב, קצף לרעש כל אריח אתה רק צריך לקלף ולהדביק אותם על, וללא כלים נוספים או אביזרים חומרים, לוחות קיר בידוד קול קל לעצב לחתוך לגודל. אין לך סיכון, אם אתה לא מרוצה עם שלנו אקוסטית פנלים, אתה יכול "קשר מוכר" פנה אלינו באמצעות דוא " ל ואתה יכול לקבל ללא טרחה החזר או החלפה. לוחות קצף לרעש יש דבק על הגב, קצף לרעש כל אריח אתה רק צריך לקלף ולהדביק אותם על, וללא כלים נוספים או אביזרים חומרים, לוחות קיר בידוד קול קל לעצב לחתוך לגודל. לוחות אקוסטיים טיקדלי כרית פינתית שולחן נייד, לוחות דלת חדר שינה, רפידות שמיכת דירה ובידוד קול פנים לרכב. כאשר ההשראה מגיע, אלה אקוסטית קצף פנלים הם תכליתי, תקרה, דלתות, חלונות, קיר קישוט, אפילו אם אתה רוצה לכסות את חור בקיר או כמו מיטת רקע, תמונה קיר, הודעה קיר ועבודה קיר, קיר קול קליטת פנלים יהיה בחירה טובה בשבילך! תמונה אמנותית יפה וסגנונות שונים יוצגו בכל פינה.הלוחות האקוסטיים עשויים מסיבי פוליאסטר בצפיפות גבוהה, ביטול רעשים ומעכב בעירה מסוג ב1, חסר ריח ולא רעיל. כאשר ההשראה מגיע, אלה אקוסטית קצף פנלים הם תכליתי, תקרה, דלתות, חלונות, קיר קישוט, אפילו אם אתה רוצה לכסות את חור בקיר או כמו מיטת רקע, תמונה קיר, הודעה קיר ועבודה קיר, קיר קול קליטת פנלים יהיה בחירה טובה בשבילך! תמונה אמנותית יפה וסגנונות שונים יוצגו בכל פינה. בטוחים לנשימה ולמגע, אריחי קיר אטומים לרעש לקירות אימצו קצה משופע 45 תהליך שיפוף, לוחות קצף אטומים לרעש עיצוב מסוגנן יכול ליצור סגנונות שונים של אמנות קיר דקורטיבית בחלל האהוב עליך!.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים