• הנחה
  • לאחרונה
DKARDU 2 PCS 12 V 24 PIR חיישן חיישן מתג חיישן מתג מתכו

DKARDU 2 PCS 12 V 24 PIR חיישן חיישן מתג חיישן מתג מתכו

 
ILS 34.40

כמות סחורה
זמין

חבר את חוט העומס בהתחלה, בעקבות חוט החשמל; אנא וודא שקצר קצר לא יכול להתרחש בין חיבור חוט לפני שתפעיל את הכוח 【גודל】 : מדידה של כ- 7.4 אינץ ', מתג תא הנורה של תנועה הוא קומפקטי וקל משקל, קל לשימוש ולהתקין במקומות הרצויים שלך, מבלי לתפוס מקום רב. 【מתח וזרם】 : מתח אספקת החשמל הוא 12 וולט עד 24 וולט, והזרם הוא 5 א.4) הוראות ס"מ : 1. 【קל להתקנה】 : עליכם רק לחבר את כבלי העומס תחילה, ואז את כבלי החשמל, כך שאין קצר מעגל בין הכבלים של חיישן התנועה PIR לפני הפעלת המכשיר ואז קבעו את זמן העיכוב, פשוט ונוח. משתמשים יכולים לפי צרכים בפועל, התקנו את חיישני גוף האדם בסביבה המתאימה. מתג אינדוקציה של גוף האדם הוא סוג של בקר זיהוי אינפרא אדום, אימץ דרך גילוי אינפרא אדום לבקרת מתג העומס. החבילה כוללת : 2 x חיישן תנועה אינפרא אדום אוטומטי 2 x DC כבל נקבה 1 x מברג. יש לחבר כראוי את קו פלט האות וקו הקלט. מפרט תיאור מוצר : צבע : טמפרטורת עבודה שחורה : -20 עד +60 צלזיוס מתח כניסה מתח : 12-24 V מתח יציאה : 12-24 V מרחק אינדוקציה : 8 M כוח טעון : 10 W-99 W זמן עיכוב : 1-10 דקות (מתכוונן) זווית אינדוקציה : זווית אינדוקציה : 60 מעלות פלט זרם : 5 A מידות : (7.25 רגל; יש לחצן הגדרת זמן בחלק האחורי של הבקר, שיכול להגדיר את דקות העיכוב של כיבוי המתג בין 1 ל 10 דקות.


מאפייני הסחורה

Color:
Black
Working temperature:
-20 to +60 Celsius
Input voltage:
12-24V
Output Voltage:
12-24V
Induction distance:
8M
Loaded power:
10W-99W
Delay Time:
1-10min(adjustable)
Induction angle:
60 degrees
Output current:
5A
Dimensions:
(7.5 x 4.6 x 3.4)cm
Instructions:
1.The human body induction switch is a kind of infrared detection controller, adopt infrared detection way to control load switch.:
2.Users can according to actual needs, installed the human body sensors in the appropriate environment.:
3. Connect the load wire at first, following by the power wire; Please ensure short circuit cannot occur between connecting wire before you turn on the power.:
4.When detected somebody, the load light will bright, when people leave time up to the setting of the delay time, the load lights will automatically turn off.:
5.Controller signal output line and input line should be connected correctly.:
Package includes:
2 x Automatic Infrared Motion Sensor:
2 x DC female cable:
1 x Screwdriver :

קונים כמו שהם אוהבים