• הנחה
  • לאחרונה
עובד מתאם OTG USB-C 3.0 למנגינה של JBL 225TWs לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

עובד מתאם OTG USB-C 3.0 למנגינה של JBL 225TWs לפונקציות מהירות, מאומתות, מרובות שימוש כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

 
ILS 1.33

כמות סחורה
זמין

ניילון ניילון עמיד ABS ⭐ : עשוי סגסוגות פלסטיק עמידות של ABS, הנדסה חדשנית מבטיחה עמידות ותוחלת חיים ארוכה מה שכלול ⭐ : בתנאי שמתאם USB C OTG זה עם אחריות של 12 חודשים ושירות לקוחות 24/7, אם יש לך שאלות, אנו נפתור עבודות לבעיה שלך תוך 24 שעות. ● שקול להשיג אחד לבית, למשרד ולנסיעות כך שתמיד תהיה קרוב לטעינה מהירה. ● ספק כוח ל- USB ציוד היקפי כך שסוללת העבודות עבור הטלפון או הטאבלט החכמים של אנדרואיד לא תתנקז כל כך מהר כמו כבל OTG רגיל.0 זה אמין בהרבה מאחרים בטווח המחירים שלו. כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך. העבר קבצים, סרטי HD ושירים עובדים עבור מכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות.0 Super Speed ​​Transfer⭐ : USB 3.0 Super Speed ​​Data העברת העברת 5 ג'יגה -ביט לשנייה, 10x מהיר יותר מ- USB 2. העבר קבצים, סרטי HD ושירים עובדים עבור מכשירי ה- USB-C שלך תוך שניות. כבל פרימיום מוסיף עמידות נוספת ונטול סבך. הערה : מכשיר זה אינו יכול לעבוד על טלפון חכם אנדרואיד או הטאבלט עצמו. עיצוב נטול סבך : עיצוב נטול סבך, כבל USB 3. ● זה יכול לספק יכולת OTG עבודות עבור עבודות עבור מקל הטלוויזיה שלך, Play Station Classic, Google Chromecast, Raspberry Pi Zero, NES N64 Nintendo Agent פריטים שיש להם יציאת USB Type-C עם יכולות OTG. מה שכלול ⭐ : בתנאי שמתאם USB C OTG זה עם אחריות של 12 חודשים ושירות לקוחות 24/7, אם יש לך שאלות, אנו נפתור עבודות לבעיה שלך תוך 24 שעות. ● תואם למקל טלוויזיה, Play Station Classic, Google Chromecast, מכשירי אנדרואיד, Raspberry Pi Zero, NES N64 Nintendo Devices ועוד. תואם לכל מכשירי USB C.0 Super Speed ​​Data העברת העברת 5 ג'יגה -ביט לשנייה, 10x מהיר יותר מ- USB 2. תואם לכל מכשירי USB C. כוננים, כוננים קשיחים חיצוניים, קוראי כרטיסי USB, בקרי משחק או מה שלא יהיה. מתאים לאנדרואיד, Windows ומערכות אחרות, ללא הגבלות מערכת.0 זה אמין בהרבה מאחרים בטווח המחירים שלו.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים