• הנחה
  • לאחרונה
נקבה USB-C ל- USB 3.0 מתאם גברים התואם למנוע שלך Hyper Multi Multi שימוש בהמרה פונקציות כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

נקבה USB-C ל- USB 3.0 מתאם גברים התואם למנוע שלך Hyper Multi Multi שימוש בהמרה פונקציות כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

 
ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

? 【קל לשימוש】 : אין צורך בהתקנהUsb on-to-⭐ : חבר ותואם לתואם ל- Motorola One Hyper הופך יציאות USB ליציאות USB C מחבר בין ציוד היקפי USB C למכשירים עם USB A COLLES מובנה. זה מאפשר לך לחבר טלפונים, טאבלטים, כונני פלאש, עכבר , רכזות ויציאות USB אחרות. הערה : מכשיר זה אינו יכול להפעיל את הטלפון החכם או הטאבלט שלך באנדרואיד עצמו. ? קיום 2 עוזר תמיד לשמור על אחד זמין מכיוון שהוא מעוצב קל לסחוב אותו ולהדביק על המכשירים. פשוט לחבר ולעבוד. ? אנא צוין : איננו ממליצים לרכוש מתאם זה למטען Magsafe אלא אם כן מתאם הכוח שלך מספק כוח מלא של 25 וואט ומעלה. לדוגמה, אינך יכול להשתמש בו כדי לחבר מתאם USB C למתאם HDMI. פשוט לחבר ולעבוד. ● ספק חשמל עם תקע/לבנים חשמל עבור ציוד היקפי USB כך שהסוללה של הטלפון או הטאבלט החכמים של אנדרואיד לא תתנקז כל כך מהר כמו כבל OTG רגיל. מתאם זה לא יכול להעביר אותות וידאו כלשהם. סופר קטן כדי לדבוק ב- USB יציאות כל הזמן. ? 【קל לשימוש】 : אין צורך בהתקנה. ? אנא צוין : איננו ממליצים לרכוש מתאם זה למטען Magsafe אלא אם כן מתאם הכוח שלך מספק כוח מלא של 25 וואט ומעלה. זה מאפשר לך לחבר טלפונים, טאבלטים, כונני פלאש, עכבר , רכזות ויציאות USB אחרות. ? קיום 2 עוזר תמיד לשמור על אחד זמין מכיוון שהוא מעוצב קל לסחוב אותו ולהדביק על המכשירים. כמקלדות, עכברים, רכזת USB, כונני פלאש, כוננים קשיחים חיצוניים, קוראי כרטיסי USB, בקרי משחק או כל דבר שחקן, ופריטים אחרים שיש להם יציאת USB Type-C עם יכולות OTG גם כן.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים