• הנחה
  • לאחרונה
מתאם USB-C ל- USB 3.0 מתאם גברים התואם לטלפון ASUS ROG שלך 3 רב שימוש במרת פונקציות הוסף כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

מתאם USB-C ל- USB 3.0 מתאם גברים התואם לטלפון ASUS ROG שלך 3 רב שימוש במרת פונקציות הוסף כמו מקלדת, כונני אגודל, עכברים וכו '.

 
ILS 11.20

כמות סחורה
זמין

? קיום 2 עוזר תמיד לשמור על אחד זמין מכיוון שהוא מעוצב קל לסחוב אותו ולהדביק על המכשירים פשוט לחבר ולעבוד. כמקלדות, עכברים, רכזת USB, כונני פלאש, כוננים קשיחים חיצוניים, קוראי כרטיסי USB, בקרי משחק או כל דבר שחקן, ופריטים אחרים שיש להם יציאת USB Type-C עם יכולות OTG גם כן. סופר קטן כדי לדבוק ב- USB יציאות כל הזמן.0 מקצועי מסוג A ל- USB TYPEC או מתאם מסירת PD/PORT התואם לטלפון ASUS ROG 3 ישיר בערכת כבל בקר חיבור GO מאפשרת לך להשתמש בכבלי ה- USB-C או PD שלך עם כל מטען USB או מחשב נייד/נייד/ נמל כמו רגיל! (2 חבילה) באה אתה ישיר מהיצרן כדי שנוכל לספק לך פריט איכותי של 100% ! מה שאנחנו אוהבים בזה הוא שהוא כולל מעגלי תקע ומשחק בהתאמה אישית, חבר אותו, זה עובד! ✅ ספציפי : ● לשחרר את נתוני ה- USB המלאים וטעינה של כוח (ללא HDMI, תמיכה בווידיאו VGA) של הטלפון שלך על ידי מתן לו גישה לאותם ציוד היקפי USB שהופכים את המכשירים שלך לשימוש קל יותר! ● תואם למקלדות, עכברים, כונני פלאש, בקרי משחק , כמעט כל מכשיר USB שמוגדר ל- USB-C או PD ● כבל 4 אינץ 'מקורי סטנדרטי שמבטיח את התוצאות הטובות ביותר תוך הקלה על הגישה טעינה. ● ספק חשמל עם תקע/לבנים חשמל עבור ציוד היקפי USB כך שהסוללה של הטלפון או הטאבלט החכמים של אנדרואיד לא תתנקז כל כך מהר כמו כבל OTG רגיל. ? 【קל לשימוש】 : אין צורך בהתקנה. ? 【קל לשימוש】 : אין צורך בהתקנה. ? Usb on-to-⭐ : חבר ותואם לתואם לטלפון Asus ROG 3 הופך יציאות USB ליציאות USB C מחבר בין ציוד היקפי USB C למכשירים עם USB יציאות מובנות. ? קיום 2 עוזר תמיד לשמור על אחד זמין מכיוון שהוא מעוצב קל לסחוב אותו ולהדביק על המכשירים.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים