• הנחה
  • לאחרונה
6 יחידות קרמיקה אריחי מקדחי, נגרות בנייה מקדחי סט עבור זכוכית, לבנים, אריחים, בטון, פלסטיק ועץ טונגסטן קרביד טיפ עבור קיר מראה ואריחי קרמיקה עם גודל .

6 יחידות קרמיקה אריחי מקדחי, נגרות בנייה מקדחי סט עבור זכוכית, לבנים, אריחים, בטון, פלסטיק ועץ טונגסטן קרביד טיפ עבור קיר מראה ואריחי קרמיקה עם גודל .

 
ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

משטח המקדחה מצופה אלקטרו כדי למנוע חלודה שימוש חדש לגמרי ביצרו קרביד חומרים. חומר : באיכות גבוהה טונגסטן קרביד טיפ.ט מהירות הקידוח של המקדח צריכה להיות איטית, במיוחד בתחילת הקידוח. גבוהה-איכות חומרים ואומנות : זה עיצוב (שחור קרביד צלב ראש ) מיצוב הוא יותר מדויק, השימוש חדש באיכות גבוהה קרביד חומרים, סרב להשתמש יד שנייה ממוחזר חומרים. רב-חומר מקדח לקידוח באריחים, זכוכית, בטון, לבנים, עץ, ופלסטיק. הקשיות טובה יותר מפלדת פחמן רגילה, ומסרבת בתוקף להשתמש בחומרים נחותים. 1/4 שוק, אתה יכול להשתמש במגוון של מקדחה חשמלית, יד תרגיל, ספסל תרגיל, וכו'. הקידוח חלק יותר : אנו מאמצים תהליך משודרג למקדח, על מנת להפחית את עמידות הקידוח, הסרת השבבים חלקה יותר, בחרנו לעצב חריץ בצורת פרסה. מגוון רחב של שימושים : את בנייה מקדח סט בקלות חודר מגוון רחב של חומרים כגון אריחים, זכוכית, פלסטיק קשיח, מלט בטון, קירות לבנים, עץ, ומפחית פיצוח. חבילה : קופסא פלסטיק. אנא נסה לשמור את תרגיל אנכי ולהשתמש מים או נוזל קירור עבור שימון כאשר קידוח. שוק : 1/4 יד שוק.צלב סגסוגת מקדח, יותר מיקום מדויק. חומרים עם קשיות גבוהה יותר טובים יותר לשימוש עם מים. 1 * פלסטיק אחסון מקרה. תהליך : משטח ציפוי. לא להשתמש השפעה מצב של מקדחות או פטישים כאשר להשתמש מקדח.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים