• הנחה
  • לאחרונה
7 מעטפות 100 חבילות, 5 על 7 מעטפות הזמנה חותם עצמי,דש מרובע,משמש לכרטיסי מתנה 5 על 7,הזמנה,חתונות,מקלחת לתינוק,מסיבות, משרד.

7 מעטפות 100 חבילות, 5 על 7 מעטפות הזמנה חותם עצמי,דש מרובע,משמש לכרטיסי מתנה 5 על 7,הזמנה,חתונות,מקלחת לתינוק,מסיבות, משרד.

 
ILS 59.20

כמות סחורה
זמין

המעטפות הלבנות הללו מגוונות מאוד, והעיצוב הדביק הופך אותו להתאמה מושלמת למגוון עבודות. לכן תוכלו להשתמש בהם למגוון צרכי דיוור. מעטפות 5 על 7 אלה עשויות מנייר פרימיום של 120 גרם/32 פאונד/80 פאונד, שהוא עבה ועמיד לחלוטין ולא יתקמט בקלות, כך שתוכל להדפיס ולכתוב כמה שתרצה. 100 לחפיסה, כל אחת מהן מודדת 5 אורך 7 אורך, כל מעטפה מגיעה עם סרט איטום, אין צורך ללקק או להשתמש בדבק, פשוט לקלף וללחוץ כדי להשלים את החותם. כגון חתונות, מסיבות, תודה הערות, גלויות, מקלחות תינוק, ימי הולדת, חגים. אנא בדוק את גודל של כרטיס שלך לפני השימוש כדי לוודא שאתה יכול לקבל התאמה מושלמת. למעטפות אלה יש חותם טוב והפרטיות שלך תהיה מוגנת היטב. הדפס על 7 מעטפות הזמנה באמצעות מדפסות לייזר והזרקת דיו, הראה את העיצוב שלך, ויש לך מעטפה מותאמת אישית מושלמת!. כל מעטפת 7 מגיעה עם רצועת הדבקה עצמית משלה, אתה רק צריך לקלף את רצועת המגן וללחוץ כדי לאטום אותה, אין צורך להכין דבק או סרט.25 אינץ', מתאים לכרטיסים בגודל 5 על 7, הזמנות. מעטפות אלה יכול לשמש עבור מגוון רחב של מטרות, כולל חתונה, הזמנה למסיבה, תינוק מקלחת, סיום, יום הולדת, עסקים, דיוור, ועוד. המעטפות תואמות לרוב המדפסות ותוכלו להציג עליהן את התוכן שלכם כרצונכם. את 7 מעטפות עשויים באיכות גבוהה עבה נייר, הם עבה מספיק כדי למנוע שקיפות.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים