• הנחה
  • לאחרונה
מסגרת תמונה של Pevsco מסגרת תמונה רכובה על קיר מסגרת דקורטיבית עם כיסוי זכוכית מתאימה למסגרת צג שולחן עבודה או שולחן עבודה)

מסגרת תמונה של Pevsco מסגרת תמונה רכובה על קיר מסגרת דקורטיבית עם כיסוי זכוכית מתאימה למסגרת צג שולחן עבודה או שולחן עבודה)

 
ILS 35.70

כמות סחורה
זמין

אתה יכול לשים כל מה שתרצה במסגרת, כמו תמונות שלך או משפחתך, תמונות נוף, ציורים וכו ' ☀ גודל : 6 "(4*6 אינץ '), 7" (5*7 אינץ'), 8 "(6*8 אינץ '), 10 אינץ' (8*10 אינץ '). אם תמצא בעיות במוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל, אנו נפתור את הבעיה בהקדם שיתוף ומשוב כך שנוכל לספק לך מוצרים ושירותים טובים יותר. עמיד : מסגרת התמונה באיכות טובה וקלה לשימוש. ☀ מצויד בחומרה תלויה המותקנת מראש ונבנה בקע, ניתן לתלות בקלות על הקיר או להציג אותו בשולחן העבודה.קישוט חזק : מסגרות צילום פשוטות ואלגנטיות הן קישוטים טובים בבית. עמיד : מסגרת התמונה באיכות טובה וקלה לשימוש. זה יכול להוסיף עוד כיף לבית. ☀ מצויד בחומרה תלויה המותקנת מראש ונבנה בקע, ניתן לתלות בקלות על הקיר או להציג אותו בשולחן העבודה. ☀ גודל : 6 "(4*6 אינץ '), 7" (5*7 אינץ'), 8 "(6*8 אינץ '), 10 אינץ' (8*10 אינץ '). כל משתנה עשוי להיות שונה, אנא עיין במוצר בפועל, תודה . כדי להפוך את הבית למונוטוני פחות, תוכלו לשים כמה מסגרות צילום עדינות. אנא בדוק את הגודל לפני הקנייה. קישוט חזק : מסגרות צילום פשוטות ואלגנטיות הן קישוטים טובים בבית. בגלל המדידה הידנית, תתרחש שגיאה של 0-5 ס"מ. זה יכול להוסיף עוד כיף לבית.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים