• הנחה
  • לאחרונה
360 תאורה קארל מנורות שולחן מודרניות סט של 2 עם דימרי נמל טעינה של USB 27 1/2 מוברש ניקל מוברש גדלי פשתן סכין סכין צלל לחדר שינה שידת לילה בסלון.

360 תאורה קארל מנורות שולחן מודרניות סט של 2 עם דימרי נמל טעינה של USB 27 1/2 מוברש ניקל מוברש גדלי פשתן סכין סכין צלל לחדר שינה שידת לילה בסלון.

 
ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

מיתרים ארוכים בגובה 8 מטרים יציאות USB מובנות 2 A ושקע חשמל דו-שיני בכל בסיס לטעינת טלפונים ועוד. ידית דימר טווח מלא על הבסיסים מעניקה לך בקרת תאורה קלה. ידית דימר טווח מלא על בסיסים. גימור ניקל מוברש. הגוונים הם 9" על החלק העליון x 14 1/2 "על גבי ה- x 10" התחתון. גווני מנורת פשתן שנהב עם קפלים בסכין דקורטיביים. יציאות USB מובנות 2 A ושקע חשמל דו-שיני בכל בסיס לטעינת טלפונים ועוד.סט של 2 מנורות USB עם דימרים. גווני מנורת פשתן שנהב עם קפלים בסכין דקורטיביים. כל אחד מהם הוא 27 1/2 "בסך הכל בסך הכל. סט של שתי מנורות שולחן USB מודרניות עכשוויות מתוך מותג התאורה 360. כל מנורה מגיעה במסגרת מתכת קלאסית הכוללת גימור ניקל מוברש, ועליו גווני מנורת פשתן שנהב עם קפלי סכין דקורטיביים. מיתרים ארוכים בגובה 8 מטרים. יציאת USB ושקע חשמל פלאגין מובנים בבסיס כל מנורה, ומאפשרים לך לטעון טלפונים ומכשירים אחרים. כל אחד מהם משתמש בנורת בסיס מקסימאלית של 150 וואט-וואט-בינוני (לא כלולה). כל אחד מהם משתמש בנורת בסיס מקסימאלית של 150 וואט-וואט-בינוני (לא כלולה). מתאורה של 360, מנורות שולחן מודרניות אלה מושלמות לחלל לימוד או אזור עבודה. סט של 2 מנורות USB עם דימרים. ידית דימר טווח מלא על בסיסים. סט של שתי מנורות שולחן USB מודרניות עכשוויות מתוך מותג התאורה 360.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים