• הנחה
  • לאחרונה
סיליקון סיליקון איטי אניה מתאימים לסיר קרוק -8 7-8 ליטר סיליקון סיליקון סיליקון קרוקק, חומר בדרגה מזון, שימוש חוזר ומוכיח דליפת מדיח כלים אניה בישול בטוח לסיר חרס 7 ליטר.

סיליקון סיליקון איטי אניה מתאימים לסיר קרוק -8 7-8 ליטר סיליקון סיליקון סיליקון קרוקק, חומר בדרגה מזון, שימוש חוזר ומוכיח דליפת מדיח כלים אניה בישול בטוח לסיר חרס 7 ליטר.

 
ILS 14.88

כמות סחורה
זמין

סיליקון בדרגת מזון : רפידות הסיר האיטיות שלנו מורכבות מחומרים בטוחים ללא BPA שלא יפגעו בבריאותכם ויביאו נזק כימי למזון שלכם גודל ועיצוב מדהים : מחזיק ספינות הסיר איטי של סיליקון מודד 9. הסר בקלות את האונייה, הכניס אותו למדיח הכלים, ותהיה לך אניה נקייה תוך זמן קצר, ותחסוך לך לפחות עשר דקות ורוב האנרגיה שלך. הגן על הכיריים האיטיות שלך : ספינות סיר איטיות מרחיבות את חיי כלי חרס האיטיות שלך על ידי הפרדתו מאוכלים דביקים, הימנעות משריטות וסדקים, שמירה על כלי חרס במצבה המקורי והקלת הקלה על הסיר לניקוי. הסירים והמחבתות שלנו נועדו להיות מקופלים לאחסון קל כשתסיים להשתמש בהם.02in (H) ומתאים לסיר איטי של 7/8 Qt סגלגל. אם חברך אוהב לבשל, ​​זו תהיה מתנה נהדרת להביא יותר קלות וניסויים לתהליך הבישול שלה. להביא קלות והנאה לחייכם, מרק תביל כבר לא צריך להיות מטלה. גודל ועיצוב מדהים : מחזיק ספינות הסיר איטי של סיליקון מודד 9. הגן על הכיריים האיטיות שלך : ספינות סיר איטיות מרחיבות את חיי כלי חרס האיטיות שלך על ידי הפרדתו מאוכלים דביקים, הימנעות משריטות וסדקים, שמירה על כלי חרס במצבה המקורי והקלת הקלה על הסיר לניקוי. לסירים ולמחבתות יש אוזניים קטנות משני הצדדים כדי להקל עליך להכניס ולהוציא. קל לניקוי : ספינות הסיר האיטיות שלנו מביאות נוחות רבה לחייכם, פשוט תגרש אותן במים חמים לניקוי גריז מהיר ואוכל אנטי-מקל. הסר בקלות את האונייה, הכניס אותו למדיח הכלים, ותהיה לך אניה נקייה תוך זמן קצר, ותחסוך לך לפחות עשר דקות ורוב האנרגיה שלך. להביא קלות והנאה לחייכם, מרק תביל כבר לא צריך להיות מטלה.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים