• הנחה
  • לאחרונה
מכשיר סבון מקציף, 2 חבילות בקבוק קצף אפור ומתקן סבון כלים בקבוק, 12 גרם קרמיקה מתקן חיטוי יד לחדר אמבטיה ומטבח, קרם קרם נוזל נוזלי.

מכשיר סבון מקציף, 2 חבילות בקבוק קצף אפור ומתקן סבון כלים בקבוק, 12 גרם קרמיקה מתקן חיטוי יד לחדר אמבטיה ומטבח, קרם קרם נוזל נוזלי.

 
ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

Pump משאבת קצף משודרגת למתקן קצף】 Mierting הכין את משאבת הקצפה האחרונה המשודרגת לכל לקוח כאשר ראש המשאבה צץ באופן אוטומטי, אנא לחץ עליו מספר פעמים כדי לשחרר את האוויר. אסור לשלוף את ראש המשאבה ביד כדי לגרום נזק. כפתור המשאבה הגדול והפתיחה הרחבה של ערכת מתקן קרם הסבון הופכים אותו לנוח ללחוץ ולקל למילוי מחדש. אם ראש המשאבה נתקע כלפי מטה במהלך השימוש, אנא נקה את השמשות בצינור המשאבה. מתקן הסבון הקצף כבד מספיק עם מרכז כוח משיכה נמוך מספיק, כך שהוא לא יתייצב בקלות. אתה לא צריך לדאוג לאן לנסח את זה, מתקן הקצף סבון היד 2 יכול לענות על הצרכים שלך בו זמנית, בין אם זה בחדר האמבטיה או במטבח, הוא יכול להתאים לאביזרים האחרים שלך, ולהדגיש את המודרני וסגנון אופנה. היחס הטוב ביותר של נוזל סבון ומים סובל להיות 1 : 3 עד 1 : 5. 【מתנה נוספת : 8 יחידות תוויות אטומות למים】 Mierting מספקת לכל לקוח תוויות אטומות למים לארגון טוב יותר במערך מתקן הסבון הקצף, כולל 2 x סבון ידיים, 2 x סבון כלים, 1 x סבון, 1 x קרם, 1 x שמפו, 1 x מְרַכֵּך שֵׂעָר. 【עיצוב מתקן סבון קצף מודרני】 מתקן סבון היד של הקצף של Mierting נראה פשוט ומעודן. התכונה העמידה למים היעילה ביותר שלה גורמת לו להישאר מחוברת בחוזקה לבקבוק מתקן הסבון והקרם במטבח ובחדר האמבטיה מבלי להתקמט, להתעוות או לפרוץ מלחות. טבעת גומי בת שלוש שכבות של משאבת הקצף הופכת את איטום מתקן הקצף של סבון היד לטובה יותר, ללא בעיות כמו המשאבה להרים, צץ או דליפה. בקבוק מתקן הקצף נראה ממש מלוטש, מודרני, חמוד, קטן ומושך במטבח ובחדר האמבטיה שלך. לא רק שהוא תואם את העיצוב שלך, וגם עוזר לך לגרום לדברים להיראות מסודרים ומסודרים. אל תשפוך יותר מדי מים כדי לגרום לקצף להתעלם. ו האם אתה עדיין מודאג מכך שלא תוכל להבחין באיזה נוזל כלול במתקן הסבון? אל תדאג, Mierting הכין עבורך 8 תוויות סבון אטומות למים שהודפסו מראש, כולל סבון ידיים, סבון כלים, שמפו, מרכך, כדי להקל על חייך. מה שהופך את המטבח והשירותים שלך למסודרים ונקיים. מתקן סבון הקצף המסוגנן של Mierting עשוי מחומר קרמי באיכות גבוהה. גימור מט, מגע חלק משיי, עם ציפוי צבע נגד סתיו גומי לעמידות. מתקן הסבון הידיים הקצף של 12oz/355 מ"ל מקצף סבון ידיים מבטל את הצורך במילויי סבון תכופים וניתן להשתמש בו באופן נרחב כדי להחזיק סבון ידיים, סבון גוף, שמפו, סבון פנים, סבון כלים וכו ' השימוש והפה הרחב נוח מאוד לניקוי ומילוי מחדש.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים