• הנחה
  • לאחרונה
3 חתיכות משושה שאינו מקל סיליקון מיכל צנצנות סט, 26 מיליליטר סיליקון דבורה מכולות, רב תכליתי סיליקון פחיות עבור צבע, חיוני שמן, ושפתון .

3 חתיכות משושה שאינו מקל סיליקון מיכל צנצנות סט, 26 מיליליטר סיליקון דבורה מכולות, רב תכליתי סיליקון פחיות עבור צבע, חיוני שמן, ושפתון .

 
ILS 9.99

כמות סחורה
זמין

* טוב חום וקור התנגדות : זה סיליקון דבורה מיכל יש קשיחות טובה, , הוא קל לניקוי, ויכול לעמוד רחב טמפרטורת טווח מ-40 מעלות פרנהייט כדי 464 מעלות פרנהייט* אטום מכסים עיצוב : שלנו סיליקון להתרכז מכולות בנויים עם מכסים אטומים עם חוט אשר יכול להתאים יפה, לספק לך מאובטח אוויר חזק בכושר כדי למנוע דליפה ולשמור תוכן בטוח, ביעילות לבודד את אוויר ומים כאשר אחסון האובייקטים, כדי להבטיח את חיי מדף של הפריטים הפנימיים,. תכונות : 1 : סופר רחב טווח של חום עמיד מ - 60 מעלות לטמפרטורה הגבוהה של 450 מעלות מתחת לאפס 2 : יש את המאפיינים של טפלון שאינו מקל, מזון גלם חומר אינו מקל על סיליקון משטח 3 : נמוך פחמן,הגנת סביבה,חומרים אורגניים יכול להיות ממוחזר,צריכת אנרגיה נמוכה 4 : עיצוב יצירתי,צבעוני,מלא של כיף 5 : פשוט,מעשי,אחיד חום, בלעדי עיצוב כדי להבטיח כי את מזון מיכל אחיד חום 6 : צבעוני שעוות אחסון מכולות,בקלות לסחוט כדי לפתוח ולצבוט כדי לסגור,מכסים נועדו להישאר על הדוק. כמות : 3 חתיכות הערה : את צבע של סיליקון בקבוק יישלח באופן אקראי. * שימושים מרובים * את משושה סיליקון מיכל הוא קל לנשיאה ויש לו מגוון רחב יכול להיות מיושם כמו אחסון מכולות עבור שעווה, עור קרם, שמן, צבע, חיוני שמן, שפתון, תבלינים, וכו'. * תכולת חבילה : אתה תקבל 3 צבעים שונים של 26 מיליליטר משושה דבורה צנצנות.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים