• הנחה
  • לאחרונה
כווץ-זה מיכלי אחסון מזון מסיליקון-מכסי סיליקון אטומים ללא מכסי אוכל מתקפלים - תנור, מיקרוגל, & מגבר; מקפיא בטוח 3.5 כוסות סט)

כווץ-זה מיכלי אחסון מזון מסיליקון-מכסי סיליקון אטומים ללא מכסי אוכל מתקפלים - תנור, מיקרוגל, & מגבר; מקפיא בטוח 3.5 כוסות סט)

 
ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

קריסה-זה הוא אחד של רק מיכל סטי בשוק עם סיליקון (לא פלסטיק), פטנט & דליפת הוכחה ואקום חותם מכסים שנותנים לך אטום אחסון כל קריסה-הוא מגיע עם מכסה איטום ואקום מצויד בלשונית אוורור למיקרוגל בטוח. סיליקון עשוי בעיקר מסיליקון אינרטי (חול) וחמצן. 100% מזון כיתה סיליקון-לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור לטווח ארוך בריאות! פלסטיק מכיל כימיקלים מזיקים שיכולים להשתחרר למזון שלך במגע.5 כוס) – מושלם לאחסון ארוחת ערב שאריות או חלוקת מזון עבור שלך שבועי ארוחת הכנה, זה סט כולל שש 3. העמידות המדהימה של המיכלים הללו מאפשרת לכם לזרוק את השאריות היישר מהמקפיא לתנור. שאריות שנמשכות-הסוד לאחסון מזון לאורך זמן הוא חותם אטום. למכסה הפונקציה הכפולה יש גם אפשרות אוורור לחימום מזון במיקרוגל. חסוך 50% יותר מקום-מיכלי אחסון מזון מתקפלים וניתנים לגיבוב מאפשרים ארגון מינימליסטי אופטימלי, ומתאימים בצורה מסודרת כמעט לכל ארון או מגירה בגודל. אתה יכול אפילו להשתמש קריסה - זה כמו תיבת הצהריים האהובה החדשה שלך!. לא רק שזה יותר טוב בשבילך, זה יותר טוב גם לסביבה!. כווץ-זה מכולות לא סדק או לשבור כמו קונבנציונלי פלסטיק או זכוכית מזון אחסון מכולות. מיקרוגל, מדיח כלים, תנור, & מקפיא בטוח-לזרוק כל שלך אחרים תת נקוב מכולות החוצה! כווץ-זה עושה הכל.


מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים